Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Gavetips(bilrekvisita etc) Tesla


Rocket
 Share

Recommended Posts

Så har det seg sånn at mannebeinet skal kjøpe seg Tesla og kommer da til å bry seg litt mer om hvordan bilen ser ut enn det han gjør med gamle bilen sin.

Så hva kan jeg kjøpe?

Han er ikke wunderbaum interessert for å si det slik, men alt som er japansk er av interesse. Jeg tenker egentlig no så kjedelig som div rengjøringsmiddel, svamp og microfiberkluter etc. Jeg jobber dog på shell så er veldig preget av produktene jeg håndterer daglig. Så om noen har tips til gode produkter eventuelt kule ting skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløffy rattcover med leopardmønster.

Eller kanskje noe sånt:

Tesla_Motors.jpg

HAHA JA! Kjøpe sort og rosa rattcover fra jula eller er det biltema som har de kanskje, med blomster på! :P

Likte godt dekselet ja, se om jeg finner noe sånt accessorie kanskje. ^^ Han trenger tross alt nytt deksel snart :P

Åhh, misunnelig :heart: Tesla er sååå fine biler :D

Hva med poleringsutstyr eller som du selv sier rengjøringsmidler. Det er jo alltid kjekt å ha :) Ellers er jeg ikke så sikker på hva man kan kjøpe :P

Kjempefine! Og helt enormt med bagasjeplass, trodde virkelig ikke det var så stort bagasjerom i dem, og så har man jo i tillegg den ekstra plassen i fronten! Blir garantert tysklandstur når den kommer! (Bestilt fra fabrikk)

Ja jeg tenker i grunn det, felgrens og svamp i hvertfall. Poleringsutstyr hadde også vært en god ide! Vet vi fant en sånn poleringsmaskin her i leiligheten når vi flyttet inn, men selve poleringsmiddelet har vi jo ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine! Og helt enormt med bagasjeplass, trodde virkelig ikke det var så stort bagasjerom i dem, og så har man jo i tillegg den ekstra plassen i fronten! Blir garantert tysklandstur når den kommer! (Bestilt fra fabrikk)

Ja jeg tenker i grunn det, felgrens og svamp i hvertfall. Poleringsutstyr hadde også vært en god ide! Vet vi fant en sånn poleringsmaskin her i leiligheten når vi flyttet inn, men selve poleringsmiddelet har vi jo ikke. :)

Bare vent til du får sitte på og han tråkker litt hardt på gassen..... :P Bilen er ingen sinke, for å si det sånn :D Jeg satt på i en Tesla for et par mnd siden, og når han gasset på, så ble jeg sugd fast i setet..... :punk: Skikkelig artig :D

Ja, det er overaskende stor plass i dem :D det ligger et par videoer på YouTube med en fyr som kjører rundt i Norge, samtidig som han tar på seg forskjellige oppdrag. Han fraktet b.la annet en katt, fra et sted til et annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til du får sitte på og han tråkker litt hardt på gassen.... :P Bilen er ingen sinke, for å si det sånn :D Jeg satt på i en Tesla for et par mnd siden, og når han gasset på, så ble jeg sugd fast i setet....  :punk: Skikkelig artig :D

Ja, det er overaskende stor plass i dem :D det ligger et par videoer på YouTube med en fyr som kjører rundt i Norge, samtidig som han tar på seg forskjellige oppdrag. Han fraktet b.la annet en katt, fra et sted til et annet :) 

Ja helt enormt. Fikk prøvekjøre på motorveien, man kjenner g kreftene så absolutt! og plutselig lå vi i 90 :D Skal garantert på tysklandstur når vi får den :D "Hamstre" three sixty sprit og teste bil ^^

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...