Guest Michellus Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Noen flere som skal? Skal stille begge to! Angus sier han vil ha CERT og Alice sier hun håper på gul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Når går påmeldings fristen ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 kanskje..Har ikke bestemt meg enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Vurderer denne Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 1. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 Muligens jeg kommer med Iben i 6-9 mnd klassen Sent fra min C6903 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Dumt de bare har enkel utstilling. Karmøy har trippel den helgen, men skulle gjerne reist til Moss, men da burde den hvertfall vært dobbel. Så vet ikke hva jeg gjør enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Ludvig kommer nok. Tviler sterkt på at han får annet enn blått, men hey - all trening er verdifull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 OM Yoshi er ferdig omregistert, så skal han, og da skal kanskje Jatzy også, om jeg får tak i noen til å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Har meldt på, tar med meg en haiker også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 16. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2014 Glemte å melde på i tide, og når jeg merket det hadde jeg heller ikke satt av penger til det. Jippi. Dette er jo tradisjon for oss, så veldig kjipt å gå glipp av den utstillingen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2014 Hadde tenkt meg hit med gamlemann, men har ingen til å passe valpene så da blir vi hjemme Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Hvor mange Staffer? Får ikke åpnet vedlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Og hvor mange hunder før Staffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 er 30 staffer siste rasen i ringen er 30 hunder før om alle møter oppmøte klokken 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2014 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Bare 20 FCR! Omg...Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2014 Stiller begge hjemmeboende på søndag. Dersom det skulle bli slik at de skal gå mot hverandre, er det noen som kan hjelpe til da? Ring 4 kl 9 for Muldoon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts