Sasha&Kiara Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Jeg har hatt en helt fantastisk strålende dag på vestkanten. :D 3 valper påmeldt. Cajsa ble Best i rasen Jay 13 hunder i BIS så ingen plassering der. Men det gjør da ingenting. 9 voksne påmeldt. Santos endte OGSÅ som BIR :D :D Heller ingen plassering i BIS, men med 30hunder så er vel det ok å. Stilte en valpekjøper sin hannhund, og han endte som 3.beste hannhund MED cert. :D ooooo lykke Finfin debut som voksen det må jeg si Siter
mokken Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Gratulerer! Skulle gjerne ha stilt der selv, men det kræsjet dessverre med raseklubbens spesial. Siter
Ingidano Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Gratulerer Vi var der, og Tahlly endte med flat rød. Noen var en smule høy på livet i dag, og ville ikke løpe skikkelig. Siter
Lazita Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Jeg var også der og stilte Yuki i åpenklasse og Småen i veteran kasse. Yuki fikk exc 1konk og CK, ingen plassering i btk Småen fikk exc, 1konk, ck, 4 btk, BIR veteran og ikke minst 1BIS veteran. Er stolt av gammlemor Siter
Recommended Posts