Ginaml Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Skrevet 14. Mai 2014 Hei! Jeg driver å øver på og stille opp hunden til utstilling, og kan ikke så mye (er nybegynner). Kan noen fortelle meg hvordan hun sto her, hva som var bra, og hva som burde gjøres bedre? Trenger tips! Siter
Shlush Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Skrevet 14. Mai 2014 Prøv å still opp hunden litt mindre strekt :-) Hasene på bakbena skal ha rett vinkel, 90 grader heter det vell så her har du strekt hunden for mye. Samt sett deg feks på huk foran hunden slik at hodet er rett frem :-) Nå ser hunden opp og det gir en bratt vinkel i bakken. Så hodet frem. Prøv å ta ett nytt bilde rett fra siden i hundens høyde :-) Der du strekker mindre og får hodet til å se rett frem. Se hasene på disse hundene og hvordan de går loddrett ned. bloggfiler.no/meiliylva.blogg.no/images/1153186-7-1398939379366.jpg www.granddanois.ca/photos/Paztest_s.jpg Siter
Ginaml Skrevet 15. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2014 Prøv å still opp hunden litt mindre strekt :-) Hasene på bakbena skal ha rett vinkel, 90 grader heter det vell så her har du strekt hunden for mye. Samt sett deg feks på huk foran hunden slik at hodet er rett frem :-) Nå ser hunden opp og det gir en bratt vinkel i bakken. Så hodet frem. Prøv å ta ett nytt bilde rett fra siden i hundens høyde :-) Der du strekker mindre og får hodet til å se rett frem. Se hasene på disse hundene og hvordan de går loddrett ned. bloggfiler.no/meiliylva.blogg.no/images/1153186-7-1398939379366.jpg www.granddanois.ca/photos/Paztest_s.jpg Takk for tips! Skal prøve på å få hasene rette og hodet seende litt mer frem! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.