Gjest Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Sofia med Kelpiegallery som er kelpiefotografen du skal huke tak i? Så koselig at så mange skal dit Nå kom jeg på denne. Ja! Har beundret bildene hennes lenge, så håper det går å få med gullgutten også. Men når det er sagt så kan jeg jo jakte litt på deg også! Siter
Shlush Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Og DA bestemte vi oss for å røyte *klask* Siter
TonjeM Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 SKAL SKAL SKAL SKAL! Jeg har lånt ut gubben som hjelper ved forefallende arbeid med stevnet. Både Shy og Strider skal stilles - tror jeg. Begge stiller i Australsk nakenhund-klasse.. i tillegg så har plutselig kastrasjonschippen til Strider begynt å virke for alvor - ballene hans blir mindre for hver dag her Det er 3. gang han får en sånn chip, de 2 foregående har omtrent ikke virket, bare litt, akkurat sånn at han ikke var helt zombie rundt tisper - man kunne trene og så var han zombie/kjønnsfrosk når han hadde fri - og ballene var helt uaffiserte. Denne gangen, når han for en gangs skyld skal stilles (mest av solidaritetsgrunner, Strider er en blåsløyfe han), nei da virker plutselig chippen for alvor.. Og så håper jeg Sofia kan ta bilde av begge til kelpie-gallery (selv om de er helt nedrøytet begge to.. om det ikke skjer noen mirakuløs pelsvekst i løpet av uka da) Gleder meg noe vanvittig! Og så gøy at så mange soniser skal da! 2 Siter
Hoppetussa Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Kommer med Homselomsen, gleder meg til å treffe Kelpie folket igjen.. Skal ligge på fasjonable Vormsund Golfhotell fra fredagen, fnis... 6 Siter
TonjeM Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Jeg er så spent på å høre rapport om Vormsund GolfHotell.. særlig hvordan utsjekking eventuelt foregår på søndager siden Rimi da er stengt!! 2 Siter
Shlush Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 SKAL SKAL SKAL SKAL! Jeg har lånt ut gubben som hjelper ved forefallende arbeid med stevnet. Både Shy og Strider skal stilles - tror jeg. Begge stiller i Australsk nakenhund-klasse.. i tillegg så har plutselig kastrasjonschippen til Strider begynt å virke for alvor - ballene hans blir mindre for hver dag her Det er 3. gang han får en sånn chip, de 2 foregående har omtrent ikke virket, bare litt, akkurat sånn at han ikke var helt zombie rundt tisper - man kunne trene og så var han zombie/kjønnsfrosk når han hadde fri - og ballene var helt uaffiserte. Denne gangen, når han for en gangs skyld skal stilles (mest av solidaritetsgrunner, Strider er en blåsløyfe han), nei da virker plutselig chippen for alvor.. Og så håper jeg Sofia kan ta bilde av begge til kelpie-gallery (selv om de er helt nedrøytet begge to.. om det ikke skjer noen mirakuløs pelsvekst i løpet av uka da) Gleder meg noe vanvittig! Og så gøy at så mange soniser skal da! jeg vet av et par chippa hannhunder :-) Ballene nesten helt borte :-O Siter
Whoopsis Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Skrevet 16. Mai 2014 Så gøy at det kommer så mange! Opsis skal gå lp2 og gå lydighet. Hun ser dessverre ikke ut uten pels, så det kommer til å bli direkte pinlig å spasere inn i ringen.. Men lydigheten gleder jeg meg til! Har ikke store troen på fantastiske resultater, men gøy skal det bli. 1 Siter
mokken Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Kommer med Homselomsen, gleder meg til å treffe Kelpie folket igjen.. Skal ligge på fasjonable Vormsund Golfhotell fra fredagen, fnis... Vi kjørte forbi der nylig, vi gleder oss! 1 Siter
Arkan Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Vi satser på å pakke sammen hele familien for litt kelpiegalskap viktig å starte tidlig! 4 Siter
MegaMarie Skrevet 17. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Nå kom jeg på denne. Ja! Har beundret bildene hennes lenge, så håper det går å få med gullgutten også. Men når det er sagt så kan jeg jo jakte litt på deg også! Jeg håper på å få hun til å fotografere Tidi også Morsomt å ha hund i kelpiegalleriet. Det er så genialt! Jeg skal løpe rundt ringen med kamera @slush , forhåpentligvis. Håper på overskyet så det blir bra fotovær :ahappy Siter
kelpiejenta Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Jeg er så spent på å høre rapport om Vormsund GolfHotell.. særlig hvordan utsjekking eventuelt foregår på søndager siden Rimi da er stengt! Vi skal betale ved innsjekking ?? Gleder meg til å bo der altså, selvbetjent frokost og greier! 2 Siter
HHC Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Jeg er så spent på å høre rapport om Vormsund GolfHotell.. særlig hvordan utsjekking eventuelt foregår på søndager siden Rimi da er stengt! Postkasse til nøkkelen 1 Siter
MegaMarie Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Jeg gleder meg sånn Ikke mange dagene igjen nå 2 Siter
mokken Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Er veldig spent på om Lykkepille blir Lykketroll når hun skal måles... 2 Siter
tm100021 Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Kommer innom en tur bare og forsvinner før det begynner å regne 1 Siter
mokken Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Kommer innom en tur bare og forsvinner før det begynner å regne Hysj på deg! Siter
TullBull Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Angrer veldig på at jeg meldte på nå, selvom det "bare" er valpeshow helt for moro skyld Så krysser jeg fingrene for at Yr har rett, ikke Storm .. Siter
Guest Jonna Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Den værmeldingen er så usikker og bred at vi satser på at det blir bra Siter
TonjeM Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Satser på yr sin - er bare litt småregn jo og det kan være litt deilig i varmen det! Her spøker det for Striders deltagelse men.. han fikk renset det ene øret sitt i forgårs, det begynte å klogge seg opp men var ikke betent. Siden jeg er ansvarsfull, så tok vi turen til dyrlegen for å fikse. Og Strider er crazy redd for ørene sine stakkars.. men nå henge røret hans og det er rødt.. Skal til dyrlegen igjen imorgen, håper inderlig ikke at rengjøringen har gjort at han får betennelse.. men han kan ikke være på utstilling med vondt i øret altså. Godt man har en hund til da! Siter
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Er veldig spent på om Lykkepille blir Lykketroll når hun skal måles... Kommer de til å måle? Det blir bra! Håper Tidi står skikkelig så jeg får en korrekt måling. Mine selvmålinger kan være helt på bærtur. Kanskje hun egentlig bare er 44 cm Jeg får sammenligne henne med Opsis i såfall Og været ja. Jeg stresser sånn med hvilke klær jeg skal velge! Min værmelding på yr i går sa myyyye regn. Jeg som hadde lyst til å gå med hvit drakt! Det er et faremoment rundt kelpier generelt, ihvertfall om det regner Siter
mokken Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Kommer de til å måle? Det blir bra! Håper Tidi står skikkelig så jeg får en korrekt måling. Mine selvmålinger kan være helt på bærtur. Kanskje hun egentlig bare er 44 cm Jeg får sammenligne henne med Opsis i såfall AK blir målt ja 1 Siter
Arkan Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 @TullBull dere må komme så jeg får fylt på valpe bulledosen 1 Siter
Ingvild Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Dropper LP, men blir artig å stille ut og koselig å møte folk igjen 2 Siter
Shlush Skrevet 22. Mai 2014 Rapporter Skrevet 22. Mai 2014 Dropper LP, men blir artig å stille ut og koselig å møte folk igjen Gleder meg til å se Geo live Siter
Recommended Posts