Tessan Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Hei! Jeg ser etter et hundebur i stål som skal passe til en kleinspitz, altså et lite-middel stort bur Til en billig penge. Holder til i Arendal, kan hentes om det er i strekningen aust-agder, vest-Agder, Østfold eller Telemark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 EDIT: fjernet Glem det Glemte at jeg har knekt av døra på buret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg har et til salgs. Dogman sitt aluminiumsbur i str L til 2500kr inkludert porto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Har et sammenleggbart i str 85 langt og 50 bredt. Høyden er vel 60 eller 70. Selger det for 200,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts