Gå til innhold
Hundesonen.no

Tittei


SynneWoll
 Share

Recommended Posts

Heihei! Har vært her inne en stund og lest litt rundt, så kan vel ta å presentere meg :)

Jeg heter Synne, og bor i Øygarden, utenfor Bergen. Her jeg og min samboer nettopp kjøpt hus, langt på landet. Så her stortrives vi godt med våre to katter, Mira og Steffen, og snart ett nytt tilskudd i familien! Vi skal hente en Gordon Setter hannvalp på fredag, og gleder oss masse. Dette er min første hund, har alltid gått tur og vært rundt hunder siden jeg var liten, og nå når vi endelig eier vårt egent hus, var det vel på tide. Samboeren har selv hatt Gordon setter og andre hunder før, så dette skal gå bra :)

Er vel ikke noen flere i Bergens området her inne, som har Gordon Setter? Hørte at den en av kullsøskene skulle til Sotra, som da ikke er langt fra meg :D

Her er da Tiko:

15_694303854.jpg

IMG_7676.jpg

IMG_7663.jpg

IMG_7644.jpg

Dere må bergene dere på en del spørsmål fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er! :wub: Hvor gammel er Tiko når dere henter ham?

Jeg er fra bergensområdet, men har feil type setter. Det er ikke så veldig mange med setter her inne, men det er bare kjekt med flere. :)

Da er han 8 uker :) Hadde vært kjekt å hilse på flere settere :)

Tusen takk for hyggelige velkommster alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig :wub: Kjenner igjen navnet ditt fra kaninforumet ;) Har du (røde) kaniner fortsatt?

Takk! :) Så kjekt du husker meg igjen, Nei har ingen røde kaniner nå, hun siste ble drept/halsugd i fjor sommer :no::no:

Kaja: Takk :D Har tenkt å prøve oss iallefall!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...