Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Igår fikk jeg gjort mye! Jeg startet med å putte på ansiktet kl 8!

2014-05-01%2008.33.20.jpg

Kl 9 er jeg på vei til Tønsberg med en venninne for å trene lydighet med Monica Wickstrøm :dog_running:

10155559_10152140977283790_6083492329109

Kl 10 har treningen begynt, jeg observerer lydighetspuddelen!

2014-05-01%2010.19.35.jpg

Kl 11 trener vi fortsatt, Aïda har endelig begynt å skjønne neseprøven! Etter trening ser hun slik ut

2014-05-01%2011.58.50.jpg

Kl 12 har vi oppsummering av trening, og kl 13 har vi en liten kaffepause hos @IW :D

2014-05-01%2013.44.30.jpg

Kl 15 er jeg på vei hjem, og plukker opp en venninne i Drammen. Kl 16 innynder Aïda seg hos henne :P

2014-05-01%2015.58.11.jpg

Kl 17 bestemmer vi oss for å dra til pappas nye småbruk for å drive litt dugnad. Her er forhåpentligvis mitt nye krypinn :wub: (trenger bare litt maling først :P )

2014-05-01%2017.19.47.jpg

Kl 18 bærer vi fortsatt kvist og tømmer

2014-05-01%2017.36.31.jpg

Kl 19 sier vi oss ferdig. Ikke sant Aïda kler og være gårdshund? :cowboy:

2014-05-01%2018.19.13.jpg

Fant en liten søt en under en av stokkene!

2014-05-01%2018.23.09.jpg

Kl 20 venter vi på middag, har satt kyllingform i ovnen. Jeg pludrer på babyteppet, og venninnen min lærer og strikke :raksha:

2014-05-01%2019.58.27.jpg

Kl 21 er middagen fortært, etterfulgt av årets første rabarbrasuppe :)

2014-05-01%2020.39.59.jpg

Så går jeg en liten kjettingtur med snuppen

2014-05-01%2021.31.31.jpg

Når vi kommer hjem får Aïda kveldsmassasjen sin, som hun elsker. Søte lille sovner hun :wub:

2014-05-01%2022.27.45.jpg

Så går vi og legger oss, og sier godnatt til pus som har funnet senga si oppi en kasse :ahappy:

2014-05-01%2023.18.05.jpg

• Like 5
Skrevet

Klart Aïda kler å være gårdshund, tenk hun kommer til å kose seg med å få tusle rundt på tunet der da! :ahappy: Melvin digger å få være gårdshund hjemme på gården til mamma og pappa, han finner alltid noe å spise da, men (melkepulveret til kalvene, kraftforet til oksene..) :icon_redface: Sånn er vel staffelivet :teehe:

For en koselig dag :D Fine, fine Aïda :wub:

Skrevet

Det er så typisk katter det, hu mi skal også legge seg oppi alt som går an å ligges oppi :lol:

Effektiv og fin dag da :) minus slangen :P

Skrevet

Klart Aïda kler å være gårdshund, tenk hun kommer til å kose seg med å få tusle rundt på tunet der da! :ahappy: Melvin digger å få være gårdshund hjemme på gården til mamma og pappa, han finner alltid noe å spise da, men (melkepulveret til kalvene, kraftforet til oksene..) :icon_redface: Sånn er vel staffelivet :teehe:

For en koselig dag :D Fine, fine Aïda :wub:

Off ja, Aïda er en vandrende søppelbøtte :x Hun spiser ALT hun!

Fin dag. Og det huset gjorde jo at en fikk oppusnings abstinenser jo

Hehe, det trenger mer enn maling for å si det sånn! Er ikke innlagt vann og kloakk engang! Huset er fra 1870 ca :) Dersom alle godkjenninger kommer i boks regner vi med ca 1 år for å få det opp til dagens standard. Men da blir det finfint :icon_redface:

Det er så typisk katter det, hu mi skal også legge seg oppi alt som går an å ligges oppi :lol:

Effektiv og fin dag da :) minus slangen :P

Han er så sær, har kjøpt egen seng til han, men den bare fnyser han av! Alt annet er bedre :P

For et koselig hus :D Hadde ikke nektet å flytte dit altså.

Nei, ordner det seg blir det perfekt :D Mitt eget lille hus :wub:

Fin dag og fin hund :D

Så enig :ahappy:

• Like 1
Skrevet

Han er så sær, har kjøpt egen seng til han, men den bare fnyser han av! Alt annet er bedre :P

/quote]

Haha :lol: hu mi brukte ikke sengene før jeg kjøpte hundeseng til hu, den liker hu :P i går hadde hun klart å åpne nederste skuffen og dratt ut noen topper og lagt seg der :lol:

• Like 1
Guest lijenta
Skrevet

Hehe, det trenger mer enn maling for å si det sånn! Er ikke innlagt vann og kloakk engang! Huset er fra 1870 ca :) Dersom alle godkjenninger kommer i boks regner vi med ca 1 år for å få det opp til dagens standard. Men da blir det finfint :icon_redface:

Ja så det, men du verden det har sjel og prøvd å undergrave mitt oppussingsbehov her jeg leier nå. Så hadde det vært gøy å kunne gå på noe snt. Har sruert huset her og det er fra 1790 så ja det er mye for å få det opp i god stand. Men beold sjelen i det

Skrevet

Ja så det, men du verden det har sjel og prøvd å undergrave mitt oppussingsbehov her jeg leier nå. Så hadde det vært gøy å kunne gå på noe snt. Har sruert huset her og det er fra 1790 så ja det er mye for å få det opp i god stand. Men beold sjelen i det

Det er meningen utvendig ihvertfall, innvendig blir det nok så moderne som mulig :)