SynneWoll Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Skrevet 4. Mai 2014 Gratulerer så masse, han er kjempe søt Siter
Wachita Skrevet 11. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 ååh, takk alle Endelig fått flere bilde av oppdretter Lille tjukkebollen min som kommer hjem om 11 dager 9 Siter
Marthe Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 ååh, takk alle Endelig fått flere bilde av oppdretter Lille tjukkebollen min som kommer hjem om 11 dager Si i fra hvis du skal til Haugesund, og denne fleecballen trenger kos (evt. litt belgerlek ) Siter
Wachita Skrevet 11. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Si i fra hvis du skal til Haugesund, og denne fleecballen trenger kos (evt. litt belgerlek ) Det blir nok et par turer til Haugesund ja, og jeg drar ikke uten han ^^ 1 Siter
Mud Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 ååh, takk alle Endelig fått flere bilde av oppdretter Lille tjukkebollen min som kommer hjem om 11 dager hjerteknuser :wub: 1 Siter
MaritaS Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 ååh, takk alle Endelig fått flere bilde av oppdretter Lille tjukkebollen min som kommer hjem om 11 dager ... og her har jeg gått rundt og trudd at shiba- og akitavalper var de søteste i verden. Så feil kan man ta 1 Siter
Wachita Skrevet 11. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Sonens nye hjerteknuser! For nå hvertfall Siter
Snoffe Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 ååh, takk alle Endelig fått flere bilde av oppdretter Lille tjukkebollen min som kommer hjem om 11 dager Helledussan Gratulerer så mye! Siter
MegaMarie Skrevet 13. Mai 2014 Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Så søt Håper jeg får møte han en dag! Siter
Wachita Skrevet 13. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2014 Så søt Håper jeg får møte han en dag! Skal ikke se bort i fra det ^^ 1 Siter
SynneWoll Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Skrevet 14. Mai 2014 Han er så søt! Meg og Tiko gleder oss til valpetur! 1 Siter
Wachita Skrevet 17. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Bror og søster Vi fikk en veldig trist nyhet i går. Valpenes mor døde av kreft i går. Jeg tror det kom som et sjokk for alle, for hun har ikke vist noen symptomer på dette i det hele tatt. Så på fredag sovnet hun stille inn med sin fórvert ved hennes side i stockholm som hun kjenner best. Valpene er heldigvis 7 uker, de har hverandre, og de bor med 4 voksne hunder, så det skal nok gå bra! Siter
Gjest Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Så trist med moren Håper alle gjenværende har det bra Gleder meg til Khal kommer sånn at jeg kan mosekose på den pelsen. Hellenuss altså. Siter
Wachita Skrevet 17. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Så trist med moren Håper alle gjenværende har det bra Gleder meg til Khal kommer sånn at jeg kan mosekose på den pelsen. Hellenuss altså. Ja, det var veldig trist! Fikk litt sjokk ja, og ble meeget forvirret når jeg hørte det i går. Det ble nok ikke en 17 mai helt etter planen for oppdretter nei "/ Hihi, det gjør jeg oooog Ikke lenge igjen nå! Siter
Wachita Skrevet 18. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Siden mor til valpene hadde kreft i magen, og de fant noe med livmoren, så skal valpene sjekkes for mulig kreft eller noe annet som kan ha blitt overført fra moren. Så de skal til vet i begynnelsen av uken. Hvis alt ser bra ut så henter vi han på fredag, så hans søster slipper å være to dager alene uten sin bror før hun selv blir hentet (: De lette litt etter sin mor i starten, men de takler det bra til tross for det som har skjedd. De har jo også 4 voksne hunder der som har vært litt som step-mom. Vi blir antagligvis å kalle han for Capo til hverdags, samboer syns Khal er så tungt å si ;P Siter
Cavalierflat Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Så trist med mamma'n til valpene. Håper de ikke finner noe på dem da, og at de er friske og fine Siter
Gronnis Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Uff, så trist å lese Håper at valpene ikke har fått noe "overført". Krysser fingrene for at alt går etter planen og at du får Khal(Capo?) på fredag Har gjerne lyst til å treffe dere en dag Siter
Wachita Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Capo skal til vet i morgen! Så vi krysser fingrene! Testiklene hans har ikke kommet ned helt enda da, men får mer svar i morgen tenker jeg. Hans onkel fikk begge sine ned når han var et halvt år gammel, så vi får ta tiden til hjelp å se ^^Nå kjører oppdretter han hjem til oss på torsdag istedenfor at vi henter han på fredag, så nå gleder vi oss enda mer nå er absolutt alt klart til valpen kommer!Lisa: Det må vi få til en dag! Nå bor vi ikke på Landås lenger da, men det er alltids et sted å møtes 1 Siter
Wachita Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Samboer ble aldri fornøyd med navnet Capo, det blir vist Khal likevell xD 1 Siter
Gronnis Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Synes begge navn var stilige men hvordan uttaler dere Khal? Med lang/kort a? Lykke til i morgen, blir nok veldig kos å få en liten valp i hus! (selv om han sikkert kommer til å være en liten "tervorist" av og til) Siter
Wachita Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Synes begge navn var stilige men hvordan uttaler dere Khal? Med lang/kort a? Lykke til i morgen, blir nok veldig kos å få en liten valp i hus! (selv om han sikkert kommer til å være en liten "tervorist" av og til) Det uttales med en lang a ^^ Du kan høre hvordan det høres ut om du finner klipp fra Game of Thrones med Khal og Khaleesi, eller når de omtaler hverandre! Ja, vi gleder oss ekstremt begge to! Og han kommer garantert til å være en terrorist, så vi er så forberedt som det er mulig å bli før valp kommer xD 1 Siter
Recommended Posts