Gå til innhold
Hundesonen.no

Stort tøybur til flere hunder


Recommended Posts

Jeg er på jakt etter et stort tøybur med plass til flere hunder :-)

Jeg har sett diverse store flerkantede bur på utstilling hvor folk faktisk har 2-3 grand danoiser inni. Så ett slikt hadde vært kjekt, dog trenger det ikke være så voldsomt høyt. Det er ikke grander vi har tenkt å ha inni der, hehe... Dalmatineren er nok den største som skal inn der...

Noen som har link til et slik bur? evnt andre bur som er store i størrelsen? :-)

vi er to stk som kunne tenkt oss å hatt felles bur nemlig til våre 4 hunder. en stor, to medium og en liten. Og de trenger ikke plass for å rase rundt inni der, men til å kunne ligge komfortabelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de burene ovenfor blir nok for lite :-)

Kan det tenkes at det er noe som selges på utstillinger f.eks? Jeg har nemlig også sett sånne tøybinger med Grand danoiser oppi, de er jo enooorme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer noe slikt du tenker på: LINK, (søkte på "valpebinge i stoff")

Men de finnes i større enn de her - tror min er 139 cm i diameter. Det er ganske stort, altså - plass til i alle fall 4-5 bearded collies..

Dog er det ikke spesielt stødig hvis alle hundene bestemmer seg for å bevege seg mot samme siden... Men fordelen er jo at den veier nærmest ingenting.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...