SandyEyeCandy Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Hmm, er du sikker? Fikk akkurat høre det motsatte av noen andre, men stoler mer på deg hehe. Ja, gruppe tre er på dag 2. Har meldt på nå, men datoen i innmeldingen sa 31.5 mens bekreftelsen står det bare 31.5/1.6 Ei uke før får vi PM. Da veit vi sikkert. Men om det ikke står noe om at valper går andre dager, så følger de voksen gruppering, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Ei uke før får vi PM. Da veit vi sikkert. Men om det ikke står noe om at valper går andre dager, så følger de voksen gruppering, altså. Hehe fint Var det jeg mistenkte, men blir litt dilemma da siden det betyr at jeg egentlig også kan melde på valpeshowet til Terrierspesialen på lørdag *hmmm* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2014 ....om jeg har fått i orden bakluka på bilen så kan jeg sveipe innom Ås og ta deg med, hvis ikke den er i orden så får jeg ikke brukt bilen selv og da blir det kollektivt på meg også - eventuelt så blir jeg hjemme. Hvordan reiser du kollektivt dit? Gjerne det! Det enkleste er å ta toget inn til Oslo S og Timeekspressen fra Bussterminalen mot Kongsberg/Notodden. Den stopper rett ved Travbanen, så det er veldig praktisk. Men Ruter foreslo at for å være der ca. halv ni lørdag morgen kunne jeg ta toget til National, bytte der til toget som går mot Kongsberg og sitte på det til Hokksund. Derfra går det en buss som kjører tilbake til Travbanen, det tok vel et kvarters tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2014 Hehe fint Var det jeg mistenkte, men blir litt dilemma da siden det betyr at jeg egentlig også kan melde på valpeshowet til Terrierspesialen på lørdag *hmmm* Valpene bedømmes alltid samme dag som de voksne i sin rase, så det er bare å melde på både terrierspesialen og NKK-utstillinga - det kræsjer ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2014 Jeg har meldt på Aragon (papillon). Han står for championtittelen så jeg krysser alt som er for at det virkelig er "vår" helg da Jeg reiser på fredagen sammen med ei venninne som skal stille Beauceron så da får vi sjans til å slappe av godt i forkant, noe som kan være en fordel Skal overnatte på Rica Park Hotel fra fredag til søndag. Skal følge med på Hovawartene også på søndagen og treffe oppdretterne i Kennel Brukshoffet. Blir en veldig spennende helg for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2014 Jeg stiller nesten hele gjengen. Fire stk Boston terrier i hhv valp tispe og hanhund, Unghund tispe og åpenklasse hanhund (evt bytte til championklasse om vi er heldige og tar det siste lille certet neste helg). Egentlig skulle jeg ikke, men fristelsen ble for stor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Ja og da ble det en dyr fornøyelse Etterpåmeldte ett par stykker bare på skøy. Santos i uch klassen og Cajsa i valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Jeg og Ida kommer kanskje ned en tur og besøker Heidi Var på NKK Drammen i 2010, og det var så fint vær da! Håper på det i år og Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Jeg kommer med mine 2 små, en i champ og en i åpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Yeah! Blir NKK Drammen tur på meg og Ida Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Kan dessverre ikke komme , da jeg henter valpen den helgen. Fryktelig trist, altså 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Har meldt på valpisen, venter spent på å få informasjonen på mail om det er flere enn han og søsteren påmeldt i samme rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Ingen av mine hunder skal, men datterbarn skal med lånte hunder -derav fra @ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Noah er meldt på og handles av Hermine's oppdretter fordi jeg skal øve meg på å være ringsekretær i valperingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Jäger kommer med Mona,jeg blir hjemme med PyttPytt . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Kan vi avtale noe da Det kan vi! Om det er noen fler som ønsker bilder så må bare bare rope ut, så jeg får planlagt hvor jeg skal være til enhvertid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Herregud! Bare litt over en uke igjen jo.. Dette blir interessant 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Venter spent på PM Hadde håpet den skulle komme før helgen, siden NKK ofte er tidlig ute. Men den gang ei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2014 Det kan vi! Om det er noen fler som ønsker bilder så må bare bare rope ut, så jeg får planlagt hvor jeg skal være til enhvertid Du må gjerne komme bort til lp-ringen, klasse 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Det kan vi! Om det er noen fler som ønsker bilder så må bare bare rope ut, så jeg får planlagt hvor jeg skal være til enhvertid Jeg er usikker på om jeg kommer Kan ikke løpe venstresvinger da bir jeg bare svimmel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Det kan vi! Om det er noen fler som ønsker bilder så må bare bare rope ut, så jeg får planlagt hvor jeg skal være til enhvertid Kan godt komme bort i Lp ringen kl 1 også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 willdo Monica skal nok campe ved Lp ringen uansett hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Jeg er usikker på om jeg kommer Kan ikke løpe venstresvinger da bir jeg bare svimmel. åh, det høres ikke bra ut!! får håper du kommer da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 PM har kommet, men jeg får ikke åpnet på telefon. Noen som vil sjekke hvor mange kelpier som er påmeldt + oppmøtetid? http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=141006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 PM har kommet, men jeg får ikke åpnet på telefon. Noen som vil sjekke hvor mange kelpier som er påmeldt + oppmøtetid? http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=141006kl 10 og 8 kelpier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts