Benedicte Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Det er med litt tungt hjerte at jeg selger Ikke sin gamle regulerbare trekksele, men den er altfor liten for Cita og Tia og to hakk for stor for Pim, og etter å ha ligget i skapet i over ett år så er det på tide at noen andre får bruk for den. Den er altså i størrelse liten-kelpie, men er regulerbar. Selen er rød. Jeg brukte den til sykkelturer, skiturer og joggeturer og var superfornøyd med den. Ikke gnagde den noe heller. Det er denne selen: http://seleverkstedet.no/produkter/seletoy/regulerbar-trekksele Selges for kr 200. Kjøper betaler eventuelt porto, men kan testes/hentes i Oslo. Jeg tror jeg skal ha de nøyaktige målene på mailen min, men akkurat nå er Hotmail-siden nede Men den er altså brukt til 12 kgs kelpie, ca 45 cm lang i ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundeliv Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Hva er målet i halsen,- fra brystbenet til midt på nakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Jeg som hadde håpet det var vorsteh str! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 For stor for Tindra da kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Nysgjerrig på halsmål jeg og, interessert om den er 30- 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Hvordan måler jeg for å finne ut om den vil passe? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Har oversett svarene jeg! Ikke meningen. Skal måle den etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnhild Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Er interessert, fint viss du vil skrive mål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts