Gå til innhold
Hundesonen.no

Vel, her er jeg også!

KristinR

Recommended Posts

Jeg ville ikke, og har lenge strittet i mot. Har vært her inne i det skjulte bare for å følge med at jeg ikke har gått glipp av noe...

Jeg er altså Canis-tilhenger på min hals. Vil nødig konvertere helt. Så foreløpig blir det bare noen gjesteopptredener her..:)

Og det som gjorde utslaget til at jeg nå har fått nick her er Akela, Aud, Trendy, Vic Vic og flere av dere andre Canis-guruer. Noen av dere er ikke å se i det hele tatt på Canis lengre og jeg savner dere! Så, når fjellet ikke vil komme til Muhammed så får Muhammed komme til fjellet (eller var det omvendt??)

Jeg har altså to og en halv hund. Høres ikke helt normalt ut å si det slikt, men det er mest nær sannheten. Jeg har to egne boxere og ei som bor hos meg innimellom. Derav 2,5 boxere.

Har hatt boxere i snart 20 år. Er ingen oppdretter, iallfall ikke foreløpig. Føler at jeg har ganske mye kunnskap innenfor rasen og litt generelt slik at jeg kan være med å bidra her inne av og til med "kloke ord"

Mvh Kristin.

Ser nå at jeg ikke har logget meg på. Skal gjøre det fra neste innlegg av. Nicket mitt er KristinR. Syns forresten det er litt vanskelig å finne ut av ting her inne...

http://www.123hjemmeside.dk/BoxerNord/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...