Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei! I fjor gjenopptok jeg tegnehobbyen min, og jeg har begynt å få en del tegneoppdrag. Kjæledyr og ville dyr/fugler er det jeg trives med å tegne. Jeg har kapasitet til å ta i mot flere oppdrag.

Tegner helst i A3-format ettersom tegnestilen min er ganske detaljert. Eksempel på et hundeportrett ferdig i april 2014 kan du se herhttps://m.facebook.com/Tegnekroken/photos/a.652426671473148.1073741843.562993843749765/658432964205852/?type=1&source=46

Pris: 1200,- (porto i tillegg). En slij tegning tar det meg mellom 10 og 20 timer å lage.

Interessert? Send e-post med skarpe, klare bilder, så tar jeg kontakt.E-post: [email protected]

Mvh, Irén

• Like 2
Skrevet

Du får virkelig fram likheten! Det synes jeg slett ikke at alle kjæledyrtegnere får til! :)

Tusen takk, det var en veldig fin kompliment :-)

• 5 weeks later...
Skrevet

Som nevnt over, dette er første gang jeg ser en kjæledyrportrett-tegner faktisk får frem "personlig" likhet med hunden på fotoet, ikke bare rasen. Glimtet i øyet, uttrykket, detaljer i pels og øyne... alt er på plass.

Du er virkelig flink! Superdyktig, er kanskje et bedre ord! :)

Skrevet

Som nevnt over, dette er første gang jeg ser en kjæledyrportrett-tegner faktisk får frem "personlig" likhet med hunden på fotoet, ikke bare rasen. Glimtet i øyet, uttrykket, detaljer i pels og øyne... alt er på plass.

Du er virkelig flink! Superdyktig, er kanskje et bedre ord! :)

Du verden, det var jammen meg en flott tilbakemelding å få! Hjertelig tusen takk, @MiO - kan ikke få bedre kompliment enn det :jump:

Guest Belgerpia
Skrevet

Åååå jeg kjenner at det rykker i lommeboka..... flotte flotte tegninger, og likheten er helt rå

Skrevet

Åååå jeg kjenner at det rykker i lommeboka.... flotte flotte tegninger, og likheten er helt rå

Hjertelig tusen takk, @Belgerpia :) Det er bittelitt venteliste hos meg nå ;)

Skrevet

Så utrolig fine tegninger! Helt likt jo :D

Hjertelig tusen takk, @Cavalierflat :) Begynner alltid med øynene. Blir de feil er det liksom ikke vits i resten. Veldig kjekt når det klaffer slik at en ser at det er akkurat _den_ hunden, og ikke hvilken som helst av samme rase :)

• Like 1
Skrevet

Ikke akkurat et kjæledyr, men fikk så lyst til å vise dere denne tegningen jeg ble ferdig med søndag kveld. Tegningen av Perleuglen er mitt bidrag til en internasjonal tegnekonkurranse :)

post-13189-0-85458000-1402274883.jpg

• Like 12
Skrevet

Ikke akkurat et kjæledyr, men fikk så lyst til å vise dere denne tegningen jeg ble ferdig med søndag kveld. Tegningen av Perleuglen er mitt bidrag til en internasjonal tegnekonkurranse :)

Herregud, det er jo helt fantastisk! Jeg har rett og slett ikke ord.

Den dage økonomien åpner for noe mer enn mat og bensin vet jeg virkelig hvor pengene mine skal altså.

Skrevet

Herregud, det er jo helt fantastisk! Jeg har rett og slett ikke ord.

Den dage økonomien åpner for noe mer enn mat og bensin vet jeg virkelig hvor pengene mine skal altså.

Heisann, @Kaja :) Hjertelig tusen takk! Jeg gjør mer enn gjerne et tegneoppdrag for deg om/når det måtte passe for deg. Ønsker deg en strålende dag :)

• Like 1
  • 1 month later...
Skrevet

Siste skuddet på "tegnestammen" :-) Nok et tegneoppdrag, en kinesisk powder puff denne gangen. Dessverre var referansefotoet en smule uklart, men med litt surfing etter detaljbilder kom jeg i mål, og eieren er fornøyd :-)

post-13189-0-71863000-1406816360.jpg

• Like 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...