Gå til innhold
Hundesonen.no

Gråblyantportrett av ditt kjæledyr?

Recommended Posts

Hei! I fjor gjenopptok jeg tegnehobbyen min, og jeg har begynt å få en del tegneoppdrag. Kjæledyr og ville dyr/fugler er det jeg trives med å tegne. Jeg har kapasitet til å ta i mot flere oppdrag.

Tegner helst i A3-format ettersom tegnestilen min er ganske detaljert. Eksempel på et hundeportrett ferdig i april 2014 kan du se herhttps://m.facebook.com/Tegnekroken/photos/a.652426671473148.1073741843.562993843749765/658432964205852/?type=1&source=46

Pris: 1200,- (porto i tillegg). En slij tegning tar det meg mellom 10 og 20 timer å lage.

Interessert? Send e-post med skarpe, klare bilder, så tar jeg kontakt.E-post: tegnekroken.itaf@gmail.com

Mvh, Irén

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Som nevnt over, dette er første gang jeg ser en kjæledyrportrett-tegner faktisk får frem "personlig" likhet med hunden på fotoet, ikke bare rasen. Glimtet i øyet, uttrykket, detaljer i pels og øyne... alt er på plass.

Du er virkelig flink! Superdyktig, er kanskje et bedre ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, dette er første gang jeg ser en kjæledyrportrett-tegner faktisk får frem "personlig" likhet med hunden på fotoet, ikke bare rasen. Glimtet i øyet, uttrykket, detaljer i pels og øyne... alt er på plass.

Du er virkelig flink! Superdyktig, er kanskje et bedre ord! :)

Du verden, det var jammen meg en flott tilbakemelding å få! Hjertelig tusen takk, @MiO - kan ikke få bedre kompliment enn det :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fine tegninger! Helt likt jo :D

Hjertelig tusen takk, @Cavalierflat :) Begynner alltid med øynene. Blir de feil er det liksom ikke vits i resten. Veldig kjekt når det klaffer slik at en ser at det er akkurat _den_ hunden, og ikke hvilken som helst av samme rase :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat et kjæledyr, men fikk så lyst til å vise dere denne tegningen jeg ble ferdig med søndag kveld. Tegningen av Perleuglen er mitt bidrag til en internasjonal tegnekonkurranse :)

Herregud, det er jo helt fantastisk! Jeg har rett og slett ikke ord.

Den dage økonomien åpner for noe mer enn mat og bensin vet jeg virkelig hvor pengene mine skal altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er jo helt fantastisk! Jeg har rett og slett ikke ord.

Den dage økonomien åpner for noe mer enn mat og bensin vet jeg virkelig hvor pengene mine skal altså.

Heisann, @Kaja :) Hjertelig tusen takk! Jeg gjør mer enn gjerne et tegneoppdrag for deg om/når det måtte passe for deg. Ønsker deg en strålende dag :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Siste skuddet på "tegnestammen" :-) Nok et tegneoppdrag, en kinesisk powder puff denne gangen. Dessverre var referansefotoet en smule uklart, men med litt surfing etter detaljbilder kom jeg i mål, og eieren er fornøyd :-)

post-13189-0-71863000-1406816360.jpg

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...