Irén_taf Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Hei! I fjor gjenopptok jeg tegnehobbyen min, og jeg har begynt å få en del tegneoppdrag. Kjæledyr og ville dyr/fugler er det jeg trives med å tegne. Jeg har kapasitet til å ta i mot flere oppdrag. Tegner helst i A3-format ettersom tegnestilen min er ganske detaljert. Eksempel på et hundeportrett ferdig i april 2014 kan du se herhttps://m.facebook.com/Tegnekroken/photos/a.652426671473148.1073741843.562993843749765/658432964205852/?type=1&source=46 Pris: 1200,- (porto i tillegg). En slij tegning tar det meg mellom 10 og 20 timer å lage. Interessert? Send e-post med skarpe, klare bilder, så tar jeg kontakt.E-post: [email protected] Mvh, Irén 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Utrolig nydelige tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Tusen takk, @Kangerlussuaq :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 25. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Et annet eksempel på kjæledyrtegning jeg nylig gjorde :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Du får virkelig fram likheten! Det synes jeg slett ikke at alle kjæledyrtegnere får til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 26. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Du får virkelig fram likheten! Det synes jeg slett ikke at alle kjæledyrtegnere får til! Tusen takk, det var en veldig fin kompliment :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 1. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2014 Nok et oppdrag ferdigtegnet. Gave til en konfirmant; portrett av hesten hennes 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2014 Nok et oppdrag ferdigtegnet. Gave til en konfirmant; portrett av hesten hennes Wow! Heldig jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 2. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Wow! Heldig jente Tusen takk :-) Det var et veldig kjekt oppdrag å få, myyyye arbeid, men storkoste meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Rykende ferskt portrett av den nydelige Toller Retrieveren, Vivo. Tegneoppdrag. A3-format 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Referansefoto og ferdig tegning - for sammenligning :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Herregud hvor flink du er!Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Som nevnt over, dette er første gang jeg ser en kjæledyrportrett-tegner faktisk får frem "personlig" likhet med hunden på fotoet, ikke bare rasen. Glimtet i øyet, uttrykket, detaljer i pels og øyne... alt er på plass. Du er virkelig flink! Superdyktig, er kanskje et bedre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Herregud hvor flink du er! Sent from my iPhone using Tapatalk Hjertelig takk, @Ane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Som nevnt over, dette er første gang jeg ser en kjæledyrportrett-tegner faktisk får frem "personlig" likhet med hunden på fotoet, ikke bare rasen. Glimtet i øyet, uttrykket, detaljer i pels og øyne... alt er på plass. Du er virkelig flink! Superdyktig, er kanskje et bedre ord! Du verden, det var jammen meg en flott tilbakemelding å få! Hjertelig tusen takk, @MiO - kan ikke få bedre kompliment enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Åååå jeg kjenner at det rykker i lommeboka..... flotte flotte tegninger, og likheten er helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 6. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Åååå jeg kjenner at det rykker i lommeboka.... flotte flotte tegninger, og likheten er helt rå Hjertelig tusen takk, @Belgerpia Det er bittelitt venteliste hos meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Fy søren så dyktig du er! De tegningene var bare helt utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Så utrolig fine tegninger! Helt likt jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Fy søren så dyktig du er! De tegningene var bare helt utrolig fin! Hjertelig tusen takk, @Kråka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Så utrolig fine tegninger! Helt likt jo Hjertelig tusen takk, @Cavalierflat Begynner alltid med øynene. Blir de feil er det liksom ikke vits i resten. Veldig kjekt når det klaffer slik at en ser at det er akkurat _den_ hunden, og ikke hvilken som helst av samme rase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Ikke akkurat et kjæledyr, men fikk så lyst til å vise dere denne tegningen jeg ble ferdig med søndag kveld. Tegningen av Perleuglen er mitt bidrag til en internasjonal tegnekonkurranse 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Ikke akkurat et kjæledyr, men fikk så lyst til å vise dere denne tegningen jeg ble ferdig med søndag kveld. Tegningen av Perleuglen er mitt bidrag til en internasjonal tegnekonkurranse Herregud, det er jo helt fantastisk! Jeg har rett og slett ikke ord. Den dage økonomien åpner for noe mer enn mat og bensin vet jeg virkelig hvor pengene mine skal altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Herregud, det er jo helt fantastisk! Jeg har rett og slett ikke ord. Den dage økonomien åpner for noe mer enn mat og bensin vet jeg virkelig hvor pengene mine skal altså. Heisann, @Kaja Hjertelig tusen takk! Jeg gjør mer enn gjerne et tegneoppdrag for deg om/når det måtte passe for deg. Ønsker deg en strålende dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irén_taf Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Siste skuddet på "tegnestammen" :-) Nok et tegneoppdrag, en kinesisk powder puff denne gangen. Dessverre var referansefotoet en smule uklart, men med litt surfing etter detaljbilder kom jeg i mål, og eieren er fornøyd :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts