simira Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Oslo og omegn dressurklubb har leid inn Maren til helgekurs i mai men har noen ledige plasser som nå har åpnet opp for ikke-medlemmer. Har dessverre ikke tid til å delta selv. Det hadde vært så perfekt for oss nå, bare en annen helg... http://www.oodk.org/helgekurs-i-lp-med-maren-teien-deltakelse-er-na-apnet-opp-for-ikke-medlemmer/ Siter
Martine Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Det hørtes jo spennende ut! Litt usikker på hvilken hund jeg skal ha med da, hvis jeg får plass. Stella er jo 7 mnd og kan ikke så veldig mye enda. Akita kan ikke supermye hun heller, men elsker å trene alt mulig. Santo liker også å trene, men tror nok ikke jeg kommer til å gå konkurranser med han i det hele tatt. Kan noen bestemme for meg? Siter
Margrete Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Det hørtes jo spennende ut! Litt usikker på hvilken hund jeg skal ha med da, hvis jeg får plass. Stella er jo 7 mnd og kan ikke så veldig mye enda. Akita kan ikke supermye hun heller, men elsker å trene alt mulig. Santo liker også å trene, men tror nok ikke jeg kommer til å gå konkurranser med han i det hele tatt. Kan noen bestemme for meg? Døh, ta med valpen! Maren legger til rette for alle hunder hun og du skal jo på kurs for å lære, ikke for å vise hva du kan! Reis på kurs med Stella *sparke bak* 1 Siter
Martine Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Døh, ta med valpen! Maren legger til rette for alle hunder hun og du skal jo på kurs for å lære, ikke for å vise hva du kan! Reis på kurs med Stella *sparke bak* Skrev opp begge på påmeldingsskjema, så får vi se! 1 Siter
Benedicte Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Jeg vil jeg vil! Hadde det vært i juli hadde det vært perfekt, men hele mai går med til eksamenslesing dessverre.. Siter
Anette Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Hvilken dato er det? Får ikke opp menyen på mobil. Og jeg har gått flere kurs med valper hos Maren :-) doffen var vel 4mnd. 1 Siter
simira Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2014 Hvilken dato er det? Får ikke opp menyen på mobil. Og jeg har gått flere kurs med valper hos Maren :-) doffen var vel 4mnd. Samme helga som Brårudstevne, rallystevne og 60-årsfeiring... Siter
borderen Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Å, ante ikke at det var ledige plasser her! Da skal jeg tipse er par andre som står på noen ventelister andre steder! 24.-25.mai er det 1 Siter
Recommended Posts