Gå til innhold
Hundesonen.no

Tepper som tåler en del, til ok pris


Recommended Posts

Vi har et hunderom med utgang til hundegård hvor hundene er på dagtid.

Med en unghund på 13 mnd så blir det mye makulering/ødeleggelse.

Vi har endt opp med to plastsenger og vetpet tepper. Men nå er disse vetpet teppene ganske ødelagt og jeg trenger nye. Men hvor finner jeg disse billig, bortsett fra på utstilling?

Og er det andre tepper jeg evt kan bruke?

Sånne vanlige fleecetepper er veldig tynne og ikke så myke å ligge på, så vil gjerne ha noen litt tjukkere. Har selvsagt fleecetepper også, men de rives fort i stykker.

Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetbed fås kjøpt fra 100kr for 150x100cm til over 700kr for samme størrelse og kvaliteten er jo deretter også. Jeg har vært borti vetbed som omtrent er som et fleeceteppe og den tykkeste varianten som dyrlegen bruker. Så hva er billig er jo litt etter hvilken kvalitet du ønsker :) Jeg har i hvert fall de som dyrlegene druker som kan kokvaskes(men anbefaler 60grader på de med antiskli selv om de fleste kokvasker disse også uten problemer) http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=70&product_id=71

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

@lijenta tror jeg kjøper ulltepper fra militæret som hun har fortalt er veldig bra ;) Bare et lite tips :)

Stememr at jeg har ulltepper fra militæret og den har fungert så jeg i hvertfall er fornøyd. Virker som han her er fornøyd også for jeg testet med et fleec teppe og ja det er i filler men kommer jeg med ullteppe så kroer han seg og du ser tydelig ja nåååååååå skal jeg kose meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vetbed 100x150 på Ebay til ca. 150 kr. Det har holdt gjennom hele valpetiden hos oss. Både biting, graving og vasking på 60 grader. Var med antiskli under som har hold seg bra i vask, bortsett fra at lillemor har gravd rett på antisklien og da har det selvfølgelig blitt slitt akkurat der. Jeg klippet teppet i to, og det som er vasket har blitt litt mer filtet enn det som fortsatt ikke er vasket. Men jeg syns det har god kvalitet til en så god pris :)

Men jeg gikk inn for å sjekke, og da ser jeg at selgeren har hevet prisen betraktelig siden jeg kjøpte og tatt vekk gratis frakt. Så da lønner det seg nok likevel å kjøpe et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...