Mari Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Kopierer endel tekst fra Bie som jeg kjøpte buret av for et år siden. "Mål Lengde: 80cm Bredde: 40cm første halvdel, før det skrår ut og blir 50cm. Høyde: 50cm 15 cm høye kanter rundt hele utenom fremsiden. Mulighet for å låse. Framdøra skrår litt innover. Buret er laget skrått på venstresiden for å passe i bil med hjulbue (Mini cooper), men om man setter høyresiden inntil veggen burde det passe i de fleste andre biler også." Hos oss har det stått i en Skoda Octavia stasjonsvogn uten problem. Rikelig med plass til minibullen som har brukt det. Selges for 1300,- Befinner seg i Trondheim. Jeg låner bildene dine, @bie . Melvin tar seg like fint ut en gang til. Si fra om jeg var for frekk, oki? Siter
Gjest Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Det går så fint så Melvin sier aldri neitakk til å vise seg frem litt, så han blir nok fornøyd nå! Siter
Recommended Posts