Trixi Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Å herregud, det siste bildet er bare helt fantastisk... så nydelige vofser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Koselig at du fortsetter å dele bilder av B og C De er så nydelige begge to. To herlige valper var de, håper jeg får møte dem igjen en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Jeg bare elsker fargen på Ciara Så varm, mørk rød farge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Jeg bare elsker fargen på Ciara Så varm, mørk rød farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 22. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2015 Tusen takk, dere. Jeg synes de er fantastisk fine begge to. Kanskje vi møtes på EDS @Alzenas? ...Beklager sene svar, jeg er super god på både Facebook og Instagram- men andre sosiale medier uttover det er jeg den verste. Hehe'Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2015 Tusen takk, dere. � Jeg synes de er fantastisk fine begge to. � Kanskje vi møtes på EDS @Alzenas? � ...Beklager sene svar, jeg er super god på både Facebook og Instagram- men andre sosiale medier uttover det er jeg den verste. � Hehe' Sent from my iPhone using Tapatalk Det er oppe til vurdering Ane, jeg vet iallefall at Vegard kommer med et par - tre stk:-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts