Alzenas Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Å, gratulerer! Trodde Enya var neste hos deg jeg, men noen kom hun i forkjøpet;-D Lykke til videre med fødslen! Enya er i løpetid nå, men litt ung enda. Hun reiser til Polen på neste løpetid og hilser på Multi Ch Int Ch, Ch av Latvia, Finland, Romania, Polen, Grand Champion Romania, Polsk Jr Vinner, Topp 3 Whippet i Polen 2011 og BIS2 Studog på Eurosighthound 2012 Azarin Buttermilk Muffin (f. 09) :-P 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Med drittnett for tida (frem til søndag) tar det en evighet å laste inn bildene her, så det fikk bare bli et lite utvalg som får kommet seg med. Valpene er i dag 3 dager gamle og det hele går på skinner. Lykke bruker all sin tid i kassa sammen med dem og må pent følges ut for å gå på do, for hun ser ut til å knipe igjen det hun er god for for å slippe å gå fra dem :-P Mat har hun nok av og nå ser vi oppgangen i vekta, noen har gått radig opp allerede fra fødselen mens noen har gått ned i vekt som er helt normalt den aller første tiden. De er generelt sett en god og rund gjeng ja En av tispene, noe med henne som smelter meg fullstendig Jepp, det er uten tvil en Whippet..... 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Herregud, så fine de er da Så deilig det siste bildet av Lykke med valpene er, hun "klemmer" dem liksom, skal beskytte dem mot verdens farer og elske dem for alltid (Beklager klisset ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Enya er i løpetid nå, men litt ung enda. Hun reiser til Polen på neste løpetid og hilser på Multi Ch Int Ch, Ch av Latvia, Finland, Romania, Polen, Grand Champion Romania, Polsk Jr Vinner, Topp 3 Whippet i Polen 2011 og BIS2 Studog på Eurosighthound 2012 Azarin Buttermilk Muffin (f. 09) :-P Herlige bilder av herlige valper! Håper du har tyverialarm i huset så ingen kommer og kidnapper en småling Du må jo nesten poste et par bilder av den polske champion syns jeg da, da msiker risikoen for at en kidnapping skjer umiddelbart... Lykke til videre med kullet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Pappa Dani patellasjekket fri. :-)Enya patellasjekket fri, hjertesjekket u/a :-) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Det høres jo lovende ut! Nå begynner mine planer om å flytte også å ta form. Det blir nok minimum et halvt år til, kanskje et år viss jeg bygger nytt. Jeg følger med, men skriv meg gjerne pm når noe konkret skjer. Du kan jo også sende meg bilder av han på pm viss du ikke ønsker å poste? Skikkelig herlige valper du har fått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Hun der er så søt at selv jeg ønsker meg en whippet. Og jeg har aldri vurdert rasen overhode tidligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 De seks søte små er i dag 6 dager gamle, nå er det ikke lenge til øynene åpnes og det blir litt mer liv i dem Lykke er fortsatt ei oppslukt valpemamma som verken har tid til å spise eller være ute på do, så hun tisser på tur opp trappa for å komme seg raskest mulig inn.... :-P Ellers vokser alle jevnt, så jeg kan ikke bli mer fornøyd! Her kommer noen små glimt fra valpekassa (Tatt i går og idag) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 At jeg ikke har fått med meg dette Gratulerer så mye! For noen nydelige valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 15. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 At jeg ikke har fått med meg dette Gratulerer så mye! For noen nydelige valper Takk! Vi snakket sammen på telefon da vi hadde B Kullet - stemmer ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 16. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Annonse på Finn er kommet http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49284985&editAd=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 8 dager gamle, denne tiden bare flyr ut av vinduet "Er det ikke plass, så gjør vi bare plass" Jeg gidder ikke ljuge - Jeg er forelska. Mat må man ha! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hehe, blir det en igjen kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hehe, blir det en igjen kanskje? Hadde ikke blitt forbauset, men jeg hadde en annen plan ser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hadde ikke blitt forbauset, men jeg hadde en annen plan ser du Å? Nå er jeg nysgjerrig haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Neie ja... nja, altså.. Du får vente! Valp på meg blir det i år Spørsmålet er om man skal ha to en gang til 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg kan passe om dere plutselig har for mange (a), men TE vil visst helst passe voksne hunder, den teitingen er de i Holmen enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 18. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Jeg kan passe om dere plutselig har for mange (a), men TE vil visst helst passe voksne hunder, den teitingen er de i Holmen enda? Haha Jada, det er de. Du må komme innom å se etterhvert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Bare si fra når det passer, kan komme mellom malingsstrøk og flyttelass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 19. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Valpene 10 dager gamle 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Næææææi,det går ikke ann å bli søtere enn dette.... åååååhhh..gjett om jeg fikk lyst på whippet nå da...kanskje jeg må ta den med i vurderingen igjen Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin10 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Så fine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 23. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 14 dager gamle idag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Mine smågull er 15 dager gammel i dag, og absolutt alt går strålende! De legger fint på seg alle sammen, ingen henger etter og alle kommer frem i melkebaren Noen av de første har begynt å åpne øynene,den rød tispa har de så godt som helt oppe Forresten, alle bildene i denne tråden er uredigerte, noen er kun beskjært 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts