SandyEyeCandy Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Jeg tipper det er åtte stk inni der. Fem jenter og tre gutter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 7 stk. 3 jenter og 4 gutter Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 5. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Litt bilderas :-P Også bommet jeg på dagene, hun var 57 dager i går! Så i dag er det 5 dager til termin Slik så Lykke ut for snart 2 år siden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 8 stk. 6 hanner og 2 tisper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Mulig jeg sitter her med tempfallet nå.... Falt over en halv grad, ligger nå på rett under 36 grader. Skal måle igjen om en time eller to for å se om den faller mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Mulig jeg sitter her med tempfallet nå... Falt over en halv grad, ligger nå på rett under 36 grader. Skal måle igjen om en time eller to for å se om den faller mer. Forventer at du omtrent putter PCen oppi valpekassa for å få oppdatert oss altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 36,3 viste målern. Målte fire ganger for å være sikker på at jeg er våken å så rett. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Tempen er på full fart oppover, litt pesing innimellom og har startet oppblokkingen uten tvil. Vi får se hva som skjer utover dagen og i natt Dag 61 idag 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Begynt å skje litt. Lykke er litt,stressa, peser og hakker tidvis tenner. Det blir valper snart ja! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneMoe Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Gud, så spennende! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Lykke til med de kommende 8 valpene! 5 tisper og 3 hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Vannet gått nå 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Heia Lykke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Tispe, 342 gram, lik sin mor i farger:-) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Kufarget hannhund :-P366 gram. Store valper ja:-D 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Kufarget, faktisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Nr 3 tispe, 316g Lykkekopi med hvitt fjes dette:-) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Å, gratulerer! Trodde Enya var neste hos deg jeg, men noen kom hun i forkjøpet;-D Lykke til videre med fødslen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Nr hannhund, 332 g 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Etter myyyyyye jobb kom nr 5, tispe på 390g 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer!! Skjedd noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Ja, nå har nr 6 kommet - ny tispe på 390gram. Prikk lik Lykke:-)Lykke begynner å bli veldig sliten og har litt problemer med disse gigaene på slutten. Det er 1 eller 2 igjen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2014 Så spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts