Yodel Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Jubel er meldt på valpehowet NÅ går fristen snart ut dere! 2 Siter
Guest LXT Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Dany er påmeldt show og LP. LP for å pushe meg skikkelig fram mot datoen og så skippe og støtte klubben isteden Siter
borderen Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Dany er påmeldt show og LP. LP for å pushe meg skikkelig fram mot datoen og så skippe og støtte klubben isteden Go-go!!! Siter
Gjest Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Dany er påmeldt show og LP. LP for å pushe meg skikkelig fram mot datoen og så skippe og støtte klubben isteden Liker påmeldingen men ikke siste setning! :-) Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Vi mangler skriver på rasespesialen pga dobbeltbooking. Noen som kan være skriver og kunne tenkt seg dette? Ideel mulighet for å lære seg litt om rasen, og få noen kr. for det. Tilsammen blir det ca 35 hunder å skrive for. Siter
Monica123 Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Tindra er meldt på Lp1 og Ace valpeshow.. Siter
Recommended Posts