Hellhounds Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Overskrifta sier vel sitt, har ei huskysnupp som er vanvittig kresen på godbiter, og vi må ha med 3-4 sorter godbiter på trening hver gang for å være sikker på å ha noe hun synes er greit DENNE gangen. Noen ganger er fiskepudding vanvittig bra, andre ganger er det pølse eller rå kotelettbiter som gjelder, hjemmelagde storfelevergodbiter har hun syntes har vært digg nå i det siste, mens blodpølse varer i noen dager av gangen (men det får hun bare når det virkelig gjelder). Det eneste som hun digger HVER gang er billigvåtfôr fra dagligvaren, og kattemat. Og det sier seg selv at det hverken er sunt eller ønskelig å gi til bikkja, men i tillegg mistenker jeg glutenintoleranse, og derfor er det direkte ødeleggende å gi billigvåtfôr (mister totalt matlysta av det). Noen dager går ALT, andre dager ingenting. HVA kan dette være, og hvilke godbiter funker ALLTID på din (kresne) hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Masse tips i denne tåden her http://hundesonen.no/forum/topic/73510-billige-og-smakfulle-godbiter/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Fiskekake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Han synes friskies softis, og provit med storfekjøtt er verdt å være ekstra lydig for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellhounds Skrevet 26. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Krilo: Så den tråden, men det meste der er allerede utprøvd og forkastet, samt at det er mye med gluten i *mokken*: Synes din det er det beste i verden? Min liker det, men det er ikke noe vi gjør ALT for! Klematis: Friskies softis er med gluten, dessverre, men jeg kan prøve å få tak i en storpose med frysetørka vom De kan vel ikke få så mye av det, egentlig, fordi det sveller opp til 3x størrelsen på de tørre bitene eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts