Gå til innhold
Hundesonen.no

Godbiter for kresne hunder


Hellhounds
 Share

Recommended Posts

Overskrifta sier vel sitt, har ei huskysnupp som er vanvittig kresen på godbiter, og vi må ha med 3-4 sorter godbiter på trening hver gang for å være sikker på å ha noe hun synes er greit DENNE gangen. Noen ganger er fiskepudding vanvittig bra, andre ganger er det pølse eller rå kotelettbiter som gjelder, hjemmelagde storfelevergodbiter har hun syntes har vært digg nå i det siste, mens blodpølse varer i noen dager av gangen (men det får hun bare når det virkelig gjelder). Det eneste som hun digger HVER gang er billigvåtfôr fra dagligvaren, og kattemat. Og det sier seg selv at det hverken er sunt eller ønskelig å gi til bikkja, men i tillegg mistenker jeg glutenintoleranse, og derfor er det direkte ødeleggende å gi billigvåtfôr (mister totalt matlysta av det).

Noen dager går ALT, andre dager ingenting. HVA kan dette være, og hvilke godbiter funker ALLTID på din (kresne) hund? :)

post-11171-0-81857500-1395774935_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krilo: Så den tråden, men det meste der er allerede utprøvd og forkastet, samt at det er mye med gluten i :)

*mokken*: Synes din det er det beste i verden? :o Min liker det, men det er ikke noe vi gjør ALT for!

Klematis: Friskies softis er med gluten, dessverre, men jeg kan prøve å få tak i en storpose med frysetørka vom :) De kan vel ikke få så mye av det, egentlig, fordi det sveller opp til 3x størrelsen på de tørre bitene eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...