skilpadde Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Hadde vært hyggelig med noen kompiser til valpisen, en 5 mnd gammerl Kleiner Münsterländergutt. Han er oversosial, veldig på'n og ikke så god til å ta hintet når andre ikke vil leke. Hadde vært hyggelig med lekekamerat eller turkompiser, gjerne også en rolig voksne hund, som kan lære ham at det ikke trenger å være lek og morro hele tiden. Vi bor på Oppsal, nær marka. Er fleksibel på tidspunkt, men dessverre ikke så mye når det gjelder reising. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Hei! Vi bor litt nærmere byen (Solli), men har mulighet for å flytte på oss. Vi har en kooiker på 9 1/2 måned, som er utrolig glad i å leke! Det hadde hvertfall vært hyggelig å møtes for litt lek! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Jeg ville sendt en pm til @pippin . Mana er en stor og fin tispe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 25. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Høres bra ut! :-) Hadde vært moro å få til noe før båndtvangen starter, men det blir kanskje litt travelt. Sender deg PM i alle fall Hei! Vi bor litt nærmere byen (Solli), men har mulighet for å flytte på oss. Vi har en kooiker på 9 1/2 måned, som er utrolig glad i å leke! Det hadde hvertfall vært hyggelig å møtes for litt lek! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Aner ikke hvordan hund du har da jeg ikke har hørt om rasen før, men jeg er i alle fall forbi Oppsal hver dag så blir gjerne med på tur. Min er kjempegrei, men litt usikker på store hunder om de blir voldsomme Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts