Gå til innhold
Hundesonen.no

Mulig Keo-pass i påska


maysofie
 Share

Recommended Posts

Heihå! :flowers:

Det er mulig det blir plundrete med hund her i Sandefjord da jeg skal nordover, derfor lufter jeg tanken om noen kunne tenkt seg til å passe gullbarnet mitt fra 17.-21. april. Sjansen for at det er nødvendig er forholdsvis liten, men om det skulle oppstå så ønsker jeg ikke å ha han på kennel. Kan leveres i nogen lunde radius eller hentes ved Oslo S eller Gardermoen :)

Keo er en livlig border collie-gutt på 9mnd, og trenger derfor litt aktivitet. Han er relativt flink til å gå i bånd, trekker ikke, men kan bli litt eplekjekk om man møter hunder på fortauet, men du er verdens hersker om du har godbit i lomma, han er oppvokst i by og dermed relativt miljøsterk. Har bodd hele sitt liv sammen med andre hunder fra 40cm og oppover, litt usikker på hvordan han er sammen med små hunder, veldig leken av seg hvis der ikke settes grenser om å ikke leke innomhus, ellers veldig rolig. Meget lydløs med mindre det er i ivrig lek! Keo har aldri langet ut mot eller svart en annen hund og går som oftest veldig greit overens med andre så lenge de tolererer litt border collie lek ;)

Han er vandt til å ligge i møbler på dagtid og senger på nattestid, men kan fint begrenses ifht dette, har et stort bur (fly- eller tøybur) til bruk iallefall for å være hjemme alene, kan også ligge der om natta hvis det ikke er ønskelig å ha han på soverommet. Alt av ønskelig utstyr er mulig å fiskes med (sele, bånd, leke, skåler osv)!

Ønsker gjerne noen som ikke er redd for å fortelle når noe er galt og stå på sitt ovenfor han, da mener jeg ikke filleristing, men bare det å være konsekvent. Passer kan ikke ha barn da vi tidligere har opplevd litt usikkerhet rundt barn, så det ønsker jeg å observere og håndtere selv. Keo elsker å trene, det spiller ingen rolle hva eller med hvem, så leker osv vil stilles opp med om noen ønsker det! Han kan fint ligge i bur på trening og slapper godt av i bil :)

Hvis du har noen spørmål angående lille gul, så er inget for lite eller for stort :ahappy:

Håper noen ser seg villig for litt kos og sprell fra verdens beste gutt!

13106382603_aced65beef_z.jpg

13106306965_09c7ec96aa_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ville gerne. Men jeg tror desværre ikke at jeg klare at overtale min roomie til at have ham her. Men jeg ville gerne!

-----------------

Edit. Jeg klarede faktisk at overtale min roomie. Sender en pb.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne passet han, men jeg bor nok for langt unna :/ Hadde kunne lovet masse tur i hvertfall :) Jeg har ikke bil, men om du får han fra Gardermoen og hit (ca en time og tre kvarter) kan jeg passe han. Han og Bris hadde sikkert kost seg sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ville gerne. Men jeg tror desværre ikke at jeg klare at overtale min roomie til at have ham her. Men jeg ville gerne!

-----------------

Edit. Jeg klarede faktisk at overtale min roomie. Sender en pb.

Skal lese med en gang! :)

Skulle gjerne passet han, men jeg bor nok for langt unna :/ Hadde kunne lovet masse tur i hvertfall :) Jeg har ikke bil, men om du får han fra Gardermoen og hit (ca en time og tre kvarter) kan jeg passe han. Han og Bris hadde sikkert kost seg sammen :)

Jeg skal ta toget nordover til Gardermoen, så har dessverre ikke annen mulighet enn å møte deg i forbindelse med tog el. :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...