Gå til innhold
Hundesonen.no

DÃ¥rlig kjemi?


Cavalierflat
 Share

Recommended Posts

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle bruke som overskrift, men uansett:

 

Noen venner av oss fikk hund omtrent samtidig som jeg fikk Mocca og disse to valpene har vært ganske mye sammen siden de var små (det er ca 4 mnd forskjell på dem)

Det har alltid gått veldig fint og de har vært kjempegode venner hele tiden.

 

I går tok jeg med Mocca på besøk for en tur sammen med den andre hunden (det er forresten en Tollerhann) da fikk jeg ikke den reaksjonen fra Mocca som jeg hadde forventet.

Hun knurret fra langt nede i magen og flekket tenner og hadde vi sluppet dem sammen tror jeg ikke akkurat at Mocca hadde vært så veldig hyggelig.

 

Tollerhannen derimot var seg selv og kjempelykkelig for å se Mocca.

Vi gikk en tur med dem i bånd på hver sin side, noe som gikk helt fint, men da jeg i ett øyeblikk slapp opp litt i båndet løper Mocca bort til hannen, brøler til han og skal ri på han.

Resten av turen går fint når de går i bånd uten noen kontakt med hverandre.

 

Jeg har aldri sett den reaksjonen fra Mocca før og hun har gått bra sammen med alt av hunder vi har møtt tidligere. Er nok heller ikke noe med løpetid heller siden vi var sammen med en annen hann dagen før.

 

Jeg har tenkt mye på hva det kan være som har skjedd siden i går, og jeg vet det kan være vanskelig for dere å gi meg noe svar uten å ha sett situasjonen eller noen ting. Men er det noen som har noen tanker?

 

Er de for like i alder, eller er det bare at Mocca plutselig ikke tåler trynet på den andre hunden?

Eller noe helt annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tolleren blitt kastrert siden sist dere så han?

Han har ikke blitt kastrert

Hvor gammel er Mocca? Hvor er hun i løpetidssyklusen sin?

Hun er 19 mnd. Har bare hatt en løpetid tidligere, men om hun følger seks måneders-løpetid skal hun ha ny om ca 2 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...