Guest vivere Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Hakadal sledehundklubb hadde klubbmesterskap idag søndag. Siter
SoppenCamilla Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Også får vi ETT bilde! DETTE HAR VI SNAKKET OM FØR! 4 Siter
Meg Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Halloooo?? flere bilder! Kjenner igjen bikkja forresten, kullsøsken av min ene Håper du legger ut flere bilder antar det var du som tok bilder oppe i løypa også? Siter
Guest vivere Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Også får vi ETT bilde! DETTE HAR VI SNAKKET OM FØR! Sukk. Det får da klare seg med ett, Soppen. Men okei da Siter
Guest vivere Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Halloooo?? flere bilder! Kjenner igjen bikkja forresten, kullsøsken av min ene Håper du legger ut flere spann, antar det var du som tok bilder oppe i løypa også? Legger ut noen på klubbsidene når jeg har fått redigert dem. Det er ikke ofte jeg bruker vidvinkelobjektiv så jeg regner med at mange går i søpla Siter
Meg Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Legger ut noen på klubbsidene når jeg har fått redigert dem. Det er ikke ofte jeg bruker vidvinkelobjektiv så jeg regner med at mange går i søpla Fine de som er lagt ut hittil Siter
Guest vivere Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Nå snakker vi! Nei, DU snakker. Med STORE BOKSTAVER Siter
Meg Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Skrevet 17. Mars 2014 Morsomme situasjonsbilder! Her får en sett hvor sosiale trekkhundene er... Den ene lederhunden (SH) som blir holdt her er høyløpsk og eier ønsker ikke alaska husky Siter
Recommended Posts