camillaviborg Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Har en chihuahua valp på 6 måneder som har løse tenner (2 jeksler og 4 framtenner) De er løse men detter ikke ut. Skal jeg ringe til dyrlege og høre eller skal jeg bare vente siden de er veldig løse? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Tenner faller vel bare ut av seg selv. Du kan jo alltids ringe dem og høre, men hunden din er jo så gammel nå at tannskiftet er mest sannsynlig i gang. så jeg ville bare sett det litt an og heller ringe hvis de ikke faller uti løpet av et par dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Lek kampleker med han, la han dra og herje og tygge på ting! Et lurt tips jeg fikk av @Benedicte for noen år siden er å legge en liten klut i fryseren etter å ha gjort den våt, og la han tygge på den når den er frossen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camillaviborg Skrevet 10. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Det hørtes smart ut og det tror jeg at jeg skal prøve! ? De er veldig løse så håper de bare faller ut av seg selv ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Hvis de løse allerede, så vil de nok fall ut av seg selv som de andre også sier Lek gjerne drakamp med tauknute hvis du har, der setter tennene seg litt mer fast Men følg med på hjørnetennene etterhvert som hun mister flere og flere tenner, de kan ofte sitte litt ekstra hardt og skape trøbbel for de små hundene hvis de ikke trekkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts