Gjest Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Kl 11 idag går starten! Er det noen soniser som er der? Håper på at @pippin skal ta bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Så vidt jeg veit er det ingen sionister der. Ihvertfall ikke vi som har vært tidligere Ane, jeg og Pippin hadde dessverre ikke mulighet i år. Følger med på avstand da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Sionister ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Så vidt jeg veit er det ingen sionister der. Ihvertfall ikke vi som har vært tidligere Ane, jeg og Pippin hadde dessverre ikke mulighet i år. Følger med på avstand da! Åh synd... Er det noen som har noen favoritter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 http://www.finnmarkslopet.no/webtv.jsp?lang=no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Broren min deltar i FL500 Heier selvfølgelig på han I FL1000 heier jeg på Ronny Frydenlund og Birgitte Næss Wærner, i JR heier jeg på min medbygding Helle Bjerke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Broren min deltar i FL500 Heier selvfølgelig på han I FL1000 heier jeg på Ronny Frydenlund og Birgitte Næss Wærner, i JR heier jeg på min medbygding Helle Bjerke Så kult, lykke til med han! Jeg heier på Lars Monsen jeg. Syntes det er kult at han har en drøm om å bli verdens beste hundekjører enda han sliter med borrelia. Men så er jeg jo ikke inne i miljøet og kjenner jo ikke andre enn de mest kjente navnene. Birgitte heier jeg også på! Alle damene! Og Harald Tunheim, fordi @Ane jobber for han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Lars Monsen er jo veldig flink og tøff soesielt mtp borreliaen, men jeg har fått han litt oppi halsen Litt lei Har møtt han utenom løp og under løp: to vidt forskjellige personer Han er fjern og "sur" og virker derfor veldig overlegen under løp, han takler det på en annen måte enn de andre store kjørerne som alltid er ganske åpne selv under løp. Men han er relativt hyggelig når han ikke er i et løp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Er spent på været. I Tromsø har det vært helt jalla ****** for å si det pent. Skal blåse opp til kvelden igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Så kult, lykke til med han! Jeg heier på Lars Monsen jeg. Syntes det er kult at han har en drøm om å bli verdens beste hundekjører enda han sliter med borrelia. Men så er jeg jo ikke inne i miljøet og kjenner jo ikke andre enn de mest kjente navnene. Birgitte heier jeg også på! Alle damene! Og Harald Tunheim, fordi @Ane jobber for han? jeg og Ane gikk på fhs med han som lærer Heier selvfølgelig på han! Ellers heier jeg på Eileen Strøm som kjører FL500. Dyktig dame jeg jobber med og kjører litt med. Følger også med muttespann! Ellers holder jeg en knapp på Roger Dahl og Arne Kalstrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Spent på været.... blåser opp igjen nå i troms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Har fått litt sånn attåtjobb i en av teamene, så jeg heier selvsagt på de! Rent utenom det så håper jeg på at alle unge og håpefulle får et godt gjennomført løp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjurelv Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Jeg heier på alle. Hvilken prestasjon det er bare å gjennomføre et slikt løp! Så at mange i FL500 hadde rene husky-spann, artig! Så et program med Lars Monsen, der ble Robert Sørlie spurt om han valgte kona eller hundene... Svaret var gitt på forhånd, og kona var visst vant til å være femte hjul på vogna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Spenning allerede i løpet. Roger Dahl har mista løypa, Harald Tunheim har kjørt ut som nr. to fra Skoganvarre. Tragisk nok har en hund død kun etter 23 km i løypa. Grusomt for kjører.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Glemte jo å nevne Sigrid Ekran. Selvfølgelig heier jeg på den dama! Pernille heier også kun på pappan sin og Sigrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Spenning allerede i løpet. Roger Dahl har mista løypa, Harald Tunheim har kjørt ut som nr. to fra Skoganvarre. Tragisk nok har en hund død kun etter 23 km i løypa. Grusomt for kjører.. What? Hvorfor døde den? Stakars! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Lars Monsen er jo veldig flink og tøff soesielt mtp borreliaen, men jeg har fått han litt oppi halsen Litt lei Har møtt han utenom løp og under løp: to vidt forskjellige personer Han er fjern og "sur" og virker derfor veldig overlegen under løp, han takler det på en annen måte enn de andre store kjørerne som alltid er ganske åpne selv under løp. Men han er relativt hyggelig når han ikke er i et løp Ja, har sett det i hans eget program om løpene, han fremstår som litt "krevende" og de går litt på nåler i handlerteamet Men heier likevel! Kanskje bedre i år dersom han føler seg bedre jeg og Ane gikk på fhs med han som lærer Heier selvfølgelig på han! Ellers heier jeg på Eileen Strøm som kjører FL500. Dyktig dame jeg jobber med og kjører litt med. Følger også med muttespann! Ellers holder jeg en knapp på Roger Dahl og Arne Kalstrøm Tårene rant når jeg så innslaget om han og kona på nrk, så nå heier jeg hvertfall!! Spenning allerede i løpet. Roger Dahl har mista løypa, Harald Tunheim har kjørt ut som nr. to fra Skoganvarre. Tragisk nok har en hund død kun etter 23 km i løypa. Grusomt for kjører.. Ånei så trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 What? Hvorfor døde den? Stakars! Det vet man ikke. Den er sendt til obduksjon. Hunden falt om i løpet etter kun 23 km. I slike tilfeller er det ofte en fysisk svakhet hos hunden, f.eks. hjertefeil, men for tidlig å si noe om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjurelv Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Tror Nina Skramstad vinner årets løp. Hun har alle hundene inntakt, og virker sterk. Nå er jeg ikke inni miljøet, bare synser på resultatlisten. Hvem vinner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Håper intenst på Ronny Frydenlund. Digger hele kennelen og teamet hans. De har hatt en god treningssesong, avbrutt med kennelhoste - men spannet virker sprekt. Jeg gjetter at det står mellom Ronny, Birgitte, Arnt Ola eller Harald, jeg. Håper Sigrid kommer høyt opp, hun fortjener at valgene hennes er glupe Men det er altfor tidlig å si noe ut fra resultatlista så langt. De er ikke halvveis enda, og mange har ikke tatt 16timeren enda heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Holder en knapp på Birgitte, men håper av hele mitt hjerte at Harald tar det! Han fortjente det så utrolig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Fikk meg desverre ikke oppover i år pga økonomi =/ Men neste år! Har egentlig ingen favoritter, men Birgitte liker jeg veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Nå nærmer min kjære bror seg målstreken Ikke mange minuttene igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Nå nærmer min kjære bror seg målstreken Ikke mange minuttene igjen! Hvordan gikk det med han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Hvordan gikk det med han? 31.plass Startet som nr 70, kom inn med 6 hunder. Sliiiten men så glad så glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts