Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg holder på å gå bananas her altså. Jeg aner ikke hva passordet mitt er, fordi jeg aldri må logge på mailen (jobbmail), så når jeg prøver å logge på Outlook web app opplegg- så jeg kan få tilgang til mail også når jeg er på kurs, kommer jeg meg ikke inn. Aner jo ikke hva passordet er :P Så, hvordan kan jeg gå inn og endre passord på outlooken på maskinen hvor jeg ikke trenger å logge inn? :P hjæælp. Har søkt på "hjelp", der kom det opp hvordan det skal gjøres, men ingen av de alternativene dukket opp til meg når jeg trykte på riktige knapper :P wææ.

hjelp? :icon_confused:

Skrevet

Bah, hadde håpa å slippe de :P Vi har ingen her nemlig, annen kommune som har :P men får ringe, så får de bare ta over pc'n :P ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffuck

Skrevet

Gidder du å spørre de i farta hvordan man resetter en signatur? Klarte å lime inn noe som ikke vises i signatur-editoren, men som okke f**** popper opp i signaturen min når jeg sender test-mails :P Lite kult å ha et telefonnummer 4 ganger gjentatt nedover :P

Bare WYSIWYG editering, og ingen reset-knapp… GAH :P

Skrevet

Gidder du å spørre de i farta hvordan man resetter en signatur? Klarte å lime inn noe som ikke vises i signatur-editoren, men som okke f**** popper opp i signaturen min når jeg sender test-mails :P Lite kult å ha et telefonnummer 4 ganger gjentatt nedover :P

Bare WYSIWYG editering, og ingen reset-knapp… GAH :P

DET skjønte jeg ingen ting av :P Men fikk uans ikke tak i de. Han jeg fikk tak i klarte ikke hjelpe meg, "dah, det er samme brukernavn og passord som når du logger på PC'n da...." Jeg; NEI, det funker ikke. Dette gjentok seg 3 ganger før det sank inn. Så satt han meg over til noen som kunne hjelpe, 2 ganger, men ingen plukka opp røret :P Men man kan jo forandre på signaturen, der man lager den eller? Ja f, du limte inn noe som ikke vises i editoren. Hva om du kopierer det du skal ha, så sletter du den gamle signaturen og lager en ny i stedet ? *føle seg kjempe smart* :rofl:

Skrevet

DET skjønte jeg ingen ting av :P Men fikk uans ikke tak i de. Han jeg fikk tak i klarte ikke hjelpe meg, "dah, det er samme brukernavn og passord som når du logger på PC'n da...." Jeg; NEI, det funker ikke. Dette gjentok seg 3 ganger før det sank inn. Så satt han meg over til noen som kunne hjelpe, 2 ganger, men ingen plukka opp røret :P Men man kan jo forandre på signaturen, der man lager den eller? Ja f, du limte inn noe som ikke vises i editoren. Hva om du kopierer det du skal ha, så sletter du den gamle signaturen og lager en ny i stedet ? *føle seg kjempe smart* :rofl:

Joda, jeg følte meg smart og gjorde det :P Jeg har slettet alt i editoren så den ser tom ut. Men når jeg trykker "lagre" og test-sender meg selv en mail står det:

Fra: [email protected]

testtest

017 184 44

017 184 44

Gah :lol: