Gå til innhold
Hundesonen.no

Fysioterapi i Oslo-området (for mennesker)


marjea
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde god oversikt over gode/mindre gode fysioterapeuter i hjembyen min, men her i Oslo er det litt verre :icon_confused:

Noen som har erfaring med gode fysioterapeuter, som kan anbefales? Evt. noen som ikke kan anbefales (kan gjerne sendes på PM). Det gjelder nakke/rygg, og hvis dere vet noe om ventetiden til de forskjellige så setter jeg stor pris på å høre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde god oversikt over gode/mindre gode fysioterapeuter i hjembyen min, men her i Oslo er det litt verre :icon_confused:

Noen som har erfaring med gode fysioterapeuter, som kan anbefales? Evt. noen som ikke kan anbefales (kan gjerne sendes på PM). Det gjelder nakke/rygg, og hvis dere vet noe om ventetiden til de forskjellige så setter jeg stor pris på å høre det :)

Lørenklinikken! Jeg har gått dit, og bruker de fortsatt når det trengs. Har stort sett kommet inn uken etter at jeg har kontaktet de, men vet ikke om det kan ha forandret seg nå. Ca et år siden jeg var der sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...