Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Ut ifra kommentarene her så regner jeg med at man må være på et visst nivå med hunden for å kunne delta med hund?

Det er ikke satt noen klare krav til nivå, men det er nok en fordel å være godt i gang med treningen (enten det er i LP, bruks, kreativ lydighet el.l.). Det er ikke noe vits å bruke tiden på heldagskurs til helt basic "hverdagslydighet". Det er det bedre å ha på ukentlige treninger, siden det krever litt lengre tid og kortere treningsdager for å komme i mål.

• 4 weeks later...
Skrevet

Åååå, jeg har lyst! Men jeg rekker nok ikke den første, kanskje de to første dagene :( Og da føler jeg at det blir litt dumt.. Æsj. Det her hadde vært supert!

• 2 weeks later...
Skrevet

Ok, har dere venteliste? (Sitter på mob)

Ja, send inn en påmelding der du skriver at du ønsker å stå på venteliste på hundeplass (og presiser om du evt vil ha observatørplass).

Så morsomt at det blir så fort utsolgt! :)

Ja, det er toppers. Men vi må få fylt opp omtrent alle observatørplassene for å ikke gå i underskudd…! Så jeg håper det kommer flere observatører. Litt feil i matematikken og litt for mye fokus på at det ikke skulle bli så dyrt å delta gjorde at vi fikk en liten smell når vi så over budsjettet. Men, men. Om ikke annet så får vi spredt mye kunnskap!

• Like 1