Anette Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Stod opp litt etter halv syv kl 7 var vi i bilen og på vei 8 Fremme og ser på Håvard som setter opp padda 9 utsikten 10 jeg har ryddet litt Jeg ser på gutta som står og ser ehm.. vel er der Alvin og Pi har gitt opp litt Jeg var og så på Kelpiene og tok bilder Etterpå var det lunsj fra MCdonalds gardemommebyen Humøret på topp på stand Så var klokken to og jeg var flink og dro hjem *hoste* Vel hjemme var klokken kvart på tre og jeg stupte rett i seng med Pi Der sov vi til klokken var 17:30 Så redigerte jeg bilder Spiste middag Pi var ganske trøtt Vi satte på The Incredible Hulk Marvel Gubben og Pi så på filmen fra sofaen mens jeg sonet og så på filmet Pi var fortsatt ganske trøtt Så var det å dusje før kvelden Nytt og rent sengetøy, og ja krykke Scrubs på tven også ZzzzZZZZZzzz 8 Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Liker så godt standen deres. Vil shoppe hos dere igjen snart! Tom for megasværetyggeører! Pi! 1 Siter
tm100020 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Så søt Pi er Ser ut til at du har hatt en fin og innholdsrik dag Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Toril Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Kjempe-kongen var såpass suksess at til og med Jäger gidder å leke med den! Siter
tm100021 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Skal dere ha stand på siste helgen i mars i leto ? Siter
Anette Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Skal dere ha stand på siste helgen i mars i leto ? Det vet vi desverre ikke før nærmere. Men jeg har meldt på pi søndagen og kommer iallefall en tur ;-) Toril så bra :-D 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Herlig dag da, og flink som dro hjem tidlig! *imponert* Og pi da 1 Siter
Recommended Posts