Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Noen venner ser etter en Cavalier King Charles spaniel. I den forbindelse lurer de på hvilke oppdrettere som er seriøse, spesielt med tanke på helse. Og Kennel Norwegian Heartbeat var et av de oppdrettene de lurte på. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Kjenner ikke til kennelen, men vil anbefale de å ta seg gooood tid ved valg av oppdretter da det går mye stygt i rasen, spesielt med hjertet, og god helse på begge foreldre og slekta bakover er alfa omega på den rasen (som mange andre raser). MEN Magic Charm og Bildvin's er ihvertfall kenneler jeg har hørt mye godt om, men dette var et par år siden da jeg var litt 'inni' miljøet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Jeg veit om ei som driver med nuffe som har hatt et kull på cavalier-tispa si nå. Hunden er 5-6 år gammel, og grunnen til at hun har venta så lenge er at hun ville være sikker på at tispa er frisk. Tipper valpene er 3-4 uker gamle nå. Jeg kan finne kontaktinfo om det er av interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Jeg veit om ei som driver med nuffe som har hatt et kull på cavalier-tispa si nå. Hunden er 5-6 år gammel, og grunnen til at hun har venta så lenge er at hun ville være sikker på at tispa er frisk. Tipper valpene er 3-4 uker gamle nå. Jeg kan finne kontaktinfo om det er av interesse? Takk, jeg regner med de tar imot alle tips med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Kjenner ikke til kennelen, men vil anbefale de å ta seg gooood tid ved valg av oppdretter da det går mye stygt i rasen, spesielt med hjertet, og god helse på begge foreldre og slekta bakover er alfa omega på den rasen (som mange andre raser). MEN Magic Charm og Bildvin's er ihvertfall kenneler jeg har hørt mye godt om, men dette var et par år siden da jeg var litt 'inni' miljøet. Slenger meg på og anbefaler å sjekke ut Signe på Bildvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Jeg og, triveligere dame skal du leite lenge etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Jeg har hørt mye positivt om Norwegian Heartbeat, men ikke sjekket ut nok til at jeg vet så mye om helsen på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Nå har jeg fått navnet på oppdretteren som har cavaliervalper på frisk tispe: Grete Klock Nettsiden er ikke oppdatert på lenge, men sjøl om hun har sitt første cavalierkull nå, har hun drevet med nuffeoppdrett i flere tiår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts