Gå til innhold
Hundesonen.no

Passe Geo et døgn?


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Føler nesten jeg maser litt om hundepass nå. Trenger det to helger på rad liksom. :P

Greia er at neste helg (altså 7.-9. mars) er det Kollenhelg med ski- og hopprenn. Jeg har veldig lyst til å bli med en gjeng opp dit på fredag, ligge over til lørdag og se skirennet, og så dra ned igjen når det er ferdig. Kjenner på meg selv at jeg ikke kommer til å orke å være der helt til søndag, jeg begynner å bli gammel. :lol: Dessuten har jeg en sovepose beregnet på ti-tjue plussgrader. :aww:

Men å være med i den studentmølja der er ikke noe for Geo, så om jeg skal få dratt trenger jeg pass til ham. Jeg kan levere en sliten kelpie litt utpå ettermiddagen på fredagen, og så kan han bli hentet av en sliten eier litt utpå ettermiddagen på lørdagen. Altså et døgn omtrent. Om han blir passet av noen som bor i Ås-ish kan han evt være hos passer på fredag kveld, ligge her hos meg på natta, bli hentet igjen på lørdagsmorgenen (og evt leveres her igjen litt utpå lørdagen før jeg kommer hjem) om det skulle føles enklere.

Noen som føler seg kallet? :ahappy:

12086506494_d7c9e09792_z.jpg
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...