SoppenCamilla Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Legger ut denne for en kollega: Det er med tungt hjerte at vi dessverre må gi bort våre to huskyer. Grunn er at vi har skilt lag og begynt i nye jobber,dette gjør at vi ikke har tid til dem lengere. Vi ønsker derfor noen hundeelskere, som kan ta over for oss. Det er to tisper, som elsker hverandre og er glad i lek,tur og avslapping. Har brukt dem til å dra på ski og de har også kjørt hundespann... Noe de stor trives med:) Fnugg, hun er 3 år gammel (hun lyse brune)Nala, hun er 2 1/2 år gammel (mørke )Begge to stammer fra hundeslede hunder..Så hvis noen hundeelskere ser denne, så ta kontakt med oss.. Hundene holder til i Skien, Telemark. Se annonse på finn.no her. Ta kontakt via finn/tlf eller send meg pm, så videreformidler jeg kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Er den lagt ut på Alaska Husky Owners-gruppa? Hvis ikke, så når man mange der i alle fall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Ååå... egentlig vil jeg jo ha to huskyer. Men faktisk er det ikke mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Er den lagt ut på Alaska Husky Owners-gruppa? Hvis ikke, så når man mange der i alle fall Skal tipse om det! Takk! Ååå... egentlig vil jeg jo ha to huskyer. Men faktisk er det ikke mulig. Jeg ikke forstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts