Teserere Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Stakkars lille http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10129671 Valpen fikk i seg flytende nikotin til å fylle opp e-sigaretter med og fikk organsvikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg sendte den artikkelen til samboer siden han røyker e - sigarett. Må være enda mer forsiktig med hvor han legger de flaskene. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg har mine låst inne i et skap, alltid lurt å være forsiktig med sånt. Passer også på å alltid fylle enten på det rommet eller på badet så jeg ikke lar en flaske bli liggende og slenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Bikkja til stalleier hvor søsteren min har hesten sin fikk også nikotinforgiftning. Den hadde enten drukket vann fra metallbøtta som ble brukt som askebeger ute eller spist sneiper. Den døde ikke da, ble bare syk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts