PrimaDonna Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Har ikke forsøkt redigere annet enn nylig postede innlegg til nå. Skulle gjerne slettet gamle nicket jeg hadde, i egne innlegg. Hvor andre har nevnt det i svar til meg, må jeg "rapportere" og lage arbeid for moderatorer :-( Automatisk google lagrede koblinger er borte, gjenstår å få slettet selve oppdretternavnet/gamle nick i mine egne innlegg+svar. Deretter kontakte google igjen. Personvern finns ikke, ikke engang i private legejournaler. Men nå er vi i gang å trene her, og koblingen må vekk! Må bare skrive til mod da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Ja rapporter det inn. Man kan ikke redigere gamle innlegg selv, fordi da er det noen som ville slettet / endret ting de har skrevet i ettertid og det er ganske ødeleggende for trådene. Moderator Marie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Ja, tenkte det. Og er enig. Nå har jeg søkt i forumet på gamle nicket. Ser jeg skrev mange innlegg her i starten. Og hvis dere ikke har en hemmelig og enklere løsning for moderatorer, så bare begynner jeg rapportere? Bare nicket skal bort. Heldigvis ser jeg alle svar og tråder, blir like forståelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Må vel være mulig for moderator/admin å bare endre nicket, istedenfor at masse innlegg må rapporteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Må vel være mulig for moderator/admin å bare endre nicket, istedenfor at masse innlegg må rapporteres? Hun har endret nicket sitt, tidligere var det noe annet som inkluderte et kennelnavn. Når folk har quotet henne tidligere, eller referert til henne med navn (f.eks via mention eller bare via tekst) har det selvsagt blitt stående også etter nick-endring. Det er dette etterslepet hun vil ha endret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Vi har hvertfall fikset alt som er rapportert inn hittil. Det kommer dessverre ikke det nye nicket i gamle iquoter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Aaah sånn ja, da forstår jeg Tenkte meg ikke om, trodde hun hadde opprettet en ny bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Men dette er jo en ting med mentions vi ikke har tenkt på før, hvis alle vil ha slettet gamle nick i de etterhvert etterhvert får vi MYE å gjøre. Ment som en liten spøk altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2014 Vi har hvertfall fikset alt som er rapportert inn hittil. Det kommer dessverre ikke det nye nicket i gamle iquoter. Er det ikke mulig å få til heller? Om man sletter brukeren sin så blir jo navnet fjernet fra quoten. Nå har ikke jeg tenkt til å bytte nick, men ble bare nysgjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Nei, tydeligvis ikke. Men ingen kan jo se at f. eks innleggene med det gamle navnet er skrevet av personen med det nye navnet, da, sånn i verste fall. Vi har ikke kapasitet til å sitte og redigere innleggene til alle som har endret brukernavn, hehe . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Aaah sånn ja, da forstår jeg Virkelig? Ungene lagde diplom for gjennomtenkt nettvett (Moderator): Vi har ikke kapasitet til å sitte og redigere innleggene til alle som har endret brukernavn, hehe . Forklarte jo til moderatorer mer om grunnen. Donna var tenkt som yngstejentas treningshund, med høye målsettinger Lære konkurranse for lydighet, spor, og forsvarsarbeid. Og at læring ville skje i Norge, hvis vi fant treningsuker vi kunne delta i. Med neste valp ville målet bli godkjenninger, og konkurranse ipo. Ingen ventet vår hund skulle i registres, oppdretter innforstått med alt, de har to kull, har ikke tenkt flere. Nå er vår hund blitt datteren til (…) og jenta justerer mål til mulig lydighetsprøve. Det krever registrering. Hundesonen er ikke første sted en havner ved søk. Og jeg svarer, - gadd du virkelig anstrenge så mye? Der vi trener tenker folk det samme, og de vet jeg spør om tilbakemeldinger her. Skulle bare mangle. Sånn, da er det vår PrimaDonna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts