Gå til innhold
Hundesonen.no

Vel man dilter etter...fra canis med nytt nick

Belgerdrama

Recommended Posts

Vel jeg følger etter jeg også, nå har jeg allerede skrivd et par innlegg her, men fant ut at det sikkert er på sin plass at jeg også presenterer meg..

Jeg har vært på canis noen år, men under nicket vic-vic, så noen kjenner meg nok igjen, selvom jeg ikke har skrivd så mye på canis den siste tiden..

Jeg har samboer, barn og 4 hunder. Jeg lider vel av hundegalskap, som det tydeligvis er mange av her inne :wink:

Jobbet med hund de siste årene og trives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :)

Håper du vil trives!

Hvilke(n) rase® har du?

Som du ser har jeg Belger (tervueren), de er de som er mitt hjerte nærmest. Ellers så har vi stor puddel, bichon og Chinese crested.

Har hatt 6 hunder fram til nå, da mor og sønn dessverre måtte avlives. Av rasen Bouvier Des Flandres.

Belger`n er som sagt de jeg bare digger og er en rase jeg vil ha igjen og igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser har jeg Belger (tervueren), de er de som er mitt hjerte nærmest. Ellers så har vi stor puddel, bichon og Chinese crested.

Har hatt 6 hunder fram til nå, da mor og sønn dessverre måtte avlives. Av rasen Bouvier Des Flandres.

Belger`n er som sagt de jeg bare digger og er en rase jeg vil ha igjen og igjen..

Gøy med puddel da! :D

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...