Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Med tisper pleier man å forklare det med løpetid eller innbilt svangerskap hvis hunden oppfører seg unormalt. Men hva hvis hannhunden oppfører seg merkelig? Nitro har noen perioder hvor han oppfører seg ganske merkelig. Han stresser mer, hører rett og slett ikke etter hva jeg sier, er mer ulydig, og maser og er bare irriterende. Kan dette være pga løpetid i området? Jeg klarer ikke å finne noen konkret årsak, det hadde vært mer forklarende hvis jeg visste at nabohunden hadde løpetid for eksempel. Men det er vel eneste grunn for rar oppførsel? løpetid... Oppfører din hannhund seg rart iblant og hvordan da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Når hannhunder oppfører seg slik er det gjerne løpetid i nabolaget ja :-) Høres ut som klassisk noen-har-løpetid-atferd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Jepp, høres akkurat ut som en løpetidshannhund Min fikk skikkelig løpetidsplager i en alder av snart 3 år, etter 2 år uten noen som helst plager. Utrolig kjedelig Ikke noe er mer slitsomt enn hannhunder som har løpetid på hjernen. Min stresser, spiser lite, sover lite, stikker av, dårlig konsentrasjonsevne, piper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Med tisper forklarer man med løpetid og med hanner forklarer man stort sett med løpetid, bare ikke deres løpetid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2014 Akkuratt nå håper jo Yoshi er homofil, så han ikke får slik atferd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts