Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Prøver meg... Har du et Nikon/Tamron/Sigma-obektiv du ikke bruker, som bare ligger og slenger? Jeg er interessert i å kjøpe, om det er litt slitent er greit, så lenge det fungerer. Må ha autofokus. Interessert i følgende: 10-20mm 12-24mm 18-55mm og liknende. Ikke zoom. Max pris ca 1500-2000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Jeg mener jeg har ett Nikon 18-55 liggende hos mine foreldre:) Jeg kan sjekke det ut, skal iallefall ikke være noe galt med det. Men fikk med nytt til nytt kamera hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 If the price is right er jeg veldig interessert! Ser det ligger flere på finn.no til mellom 400-500 kr, men de var i sånne rare plasser som ytre enebakk (…) så det er litt vanskelig for meg å hente i og med at jeg bor i stockholm (men er ofte i oslo da ). Jeg har hatt to sånne 18-55 nå, de blir jo ødelagt fortere enn svint (autofokusen dævver) - men det er litt elsk/hat forhold, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Okei:) jeg får ta å sjekke det når jeg svipper innom neste gang og se at alt er ok med det, så kan jeg gi deg beskjed;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2014 Skulle gjerne hatt et til før siste helga i Februar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts