Kiyomi Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Hva slags farger kan de få? Først vil jeg bare si at en god hund har ingen farge. Jeg er usikker på om Kiyomi bærer sort, men sannsynligheten er der. Om hun gjør det kan de få alle godkjente farger, men sannsynligheten for å få en korrekt farget sesam er relativt minimal. Det er vel ikke stort mere enn en håndfull med korrekt sesamfarge i Norge og heller ingen overflod i Japan. Creme vet jeg faktisk ikke om de kan få, men jeg håper ikke det. Siter
Mud Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Først vil jeg bare si at en god hund har ingen farge. Jeg er usikker på om Kiyomi bærer sort, men sannsynligheten er der. Om hun gjør det kan de få alle godkjente farger, men sannsynligheten for å få en korrekt farget sesam er relativt minimal. Det er vel ikke stort mere enn en håndfull med korrekt sesamfarge i Norge og heller ingen overflod i Japan. Creme vet jeg faktisk ikke om de kan få, men jeg håper ikke det. En fargeløs hund er vel relativt uvanlig Men hvis hun ikke bærer sort så blir de alle røde? Fargegnetikk er komplisert.. 1 Siter
Kiyomi Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 En fargeløs hund er vel relativt uvanlig Men hvis hun ikke bærer sort så blir de alle røde? Fargegnetikk er komplisert.. Hvis hun ikke bærer sort så blir alle genetisk sesam, men fenotypisk kan de være alt fra helrød, "dirty red", "rødhodet sesam" eller korrekt sesamfarget. Siter
Mud Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Hvis hun ikke bærer sort så blir alle genetisk sesam, men fenotypisk kan de være alt fra helrød, "dirty red", "rødhodet sesam" eller korrekt sesamfarget. Eh...ok :| Holder meg unna avl kjenner jeg. 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Krysser fingra for at den mørke kjekkasen finner den velduftende, røde kåtskrubben lekker nok til å ville vifte litt med snabben i dag! Ikkeno press, Yoshi, men hallo! 4 Siter
Vimsy Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Du må bare mase masse på meg og holde meg oppdatert altså. Spennende spennende! 1 Siter
Kiyomi Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Flyr videre til Bergen om halvannen time, møter kjekkasen på bryggen i Bergen. @MaritaS sin Tanuki har vært skremmende enkel å ha med å gjøre. Håper de begge er i fyr og flamme om noen timer. Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Siter
MaritaS Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Flyr videre til Bergen om halvannen time, møter kjekkasen på bryggen i Bergen. @MaritaS sin Tanuki har vært skremmende enkel å ha med å gjøre. Håper de begge er i fyr og flamme om noen timer. Sent from my iPhone using Tapatalk Det er fordi han ikke er opptatt av sånne voksenting det. Lykke til i Bergen. Håper alt treffer der det skal og at det som treffer funker! 1 Siter
Mud Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Spennende!!! edit: må skryte av den vordene moren. Første gang i kano Nei, dette er ikke et barn hun er vokst opp med og kjente veldig godt... Dette var vel et par dager etter ankomst når vi passet de i sommer Makan til fin hund 9 Siter
Kiyomi Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Ingen parring i går, men begge viste interesse. Hver gang han så mye som vurderte å klatre opp kom det et "jomfruskrik" fra Kiyomi. Hun ser ut til å like han godt og i dag er nok en bedre dag. Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Siter
tm100021 Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Puh! Har holdt pusten på dine vegne mtp timingen, ble glad nå Siter
Kiyomi Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Puh! Har holdt pusten på dine vegne mtp timingen, ble glad nå Ja, jeg håper skrikingen er fordi det er for tidlig, ikke at vi er for sene. Fortsatt litt stressa, men med tanke på at hun blir stående og bretter ut greiene når han vasker henne så håper jeg vi er nær! Jeg får låne han fra i dag, gleder meg! Vi treffes igjen på ettermiddagen i dag. Og herregud, jeg elsker at han er åtte år og ser ut som en unghund! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Et "jomfruskrik"? Men kult at han er interessert og prøver! Siter
Kiyomi Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Et "jomfruskrik"? Men kult at han er interessert og prøver! Selvfølgelig er det jomfruskrik!? Insinuerer du at hun er en tøs? Forresten noen som vet om et inngjerdet sted i Bergen hvor det er mulig å slippe dem løs så de får drive på for seg selv uten at vi menneskene må drive å styre med kobbel etc? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Enits Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Selvfølgelig er det jomfruskrik!? Insinuerer du at hun er en tøs? Forresten noen som vet om et inngjerdet sted i Bergen hvor det er mulig å slippe dem løs så de får drive på for seg selv uten at vi menneskene må drive å styre med kobbel etc? Sent from my iPhone using Tapatalk Er et lite område i Åsane ved liavannet ved liaflaten. På Nyborg Sent from my D5503 using Tapatalk 1 Siter
Mud Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Må jo leke seg kostbar Jeg VISSTE han kom til å like henne, whats not to love 1 Siter
Kiyomi Skrevet 18. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Ingenting ennå. Han er veldig lett distrahert. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Wachita Skrevet 18. Februar 2014 Rapporter Skrevet 18. Februar 2014 Er en på sletten også (: det er ikke et flatt område da, ikke superstort, men er inngjerdet hundepark med ingen hunder der ;p 1 Siter
Enits Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Hvordan går det? Sent from my D5503 using Tapatalk Siter
Recommended Posts