Ane Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 ? Jeg vet selvsagt det. Det var bare tull Trodde man ville skjønne det??! haha Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Benedicte Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Jeg vet selvsagt det. Det var bare tull Trodde man ville skjønne det??! haha Sent from my iPhone using Tapatalk Det var sikkert logisk for deg, men jeg forstod heller ikke at du tulla Ironi er vanskelig å lese over internett. 4 Siter
Ane Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Det var sikkert logisk for deg, men jeg forstod heller ikke at du tulla Ironi er vanskelig å lese over internett. Trodde du ikke jeg viste AH var en blanding? nesten litt fornærma Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SFX Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Trodde du ikke jeg viste AH var en blanding? nesten litt fornærma Jeg trodde du mente det, jeg så ikke at det var en spøk. Beklager, mente ikke å frata deg IQ 1 Siter
Ane Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Jeg trodde du mente det, jeg så ikke at det var en spøk. Beklager, mente ikke å frata deg IQ Hehe, ingen fare Trodde bare folk ville skjønne det var tull :) Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snoffe Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hehe, ingen fare Trodde bare folk ville skjønne det var tull :) Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg forsto at du bare tulla Men syntes definitivt at Ida og Zelda burde fått andre og første plass på AH utstilling (tulla) 2 Siter
Ane Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Jeg forsto at du bare tulla Men syntes definitivt at Ida og Zelda burde fått andre og første plass på AH utstilling (tulla) Jepp! Skal du opp å se på? Da må vi møtes! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snoffe Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Jepp! Skal du opp å se på? Da må vi møtes! Sent from my iPhone using Tapatalk Har tenkt meg en tur opp ja Det må vi 1 Siter
MegaMarie Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Jeg skal over. Reiser fredagsettermiddag/kveld, og har både collie spesial og nkk utstilling. Hvis du trenger kjøre over si ifra Hadde vært greit å slippe å kjøre over alene. Jeg har så lyst til å treffe på Arya, men ser colliene går klokken 11 på lørdag. Jeg er ikke ferdig på jobb før 13 :/ Men kanskje dere blir BIR og er igjen til gruppen? Siter
laikamor Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hadde tenkt meg inn, men med utgått ungdomsskyss og 6kr på konto blir det ikke likevel Typisk! Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hadde tenkt meg inn, men med utgått ungdomsskyss og 6kr på konto blir det ikke likevel Typisk! Hvor i Bergen bor du? Kan sikkert sitte på med meg Siter
laikamor Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Hvor i Bergen bor du? Kan sikkert sitte på med meg Bor i Eikangervåg, så det er et godt stykke inn til byn. Men ellers takk! Koster vel også noe i inngang? Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Bor i Eikangervåg, så det er et godt stykke inn til byn. Men ellers takk! Koster vel også noe i inngang? Helt uti der ja Ja, pleier vel å være 50kr i inngang såvidt jeg vet. Siter
laikamor Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Helt uti der ja Ja, pleier vel å være 50kr i inngang såvidt jeg vet. Jepp, må visst ofre litt reisevei for å kunne leie med hund... Håper noen tar masse bilder og legger ut! Siter
Enits Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Jeg har så lyst til å treffe på Arya, men ser colliene går klokken 11 på lørdag. Jeg er ikke ferdig på jobb før 13 :/ Men kanskje dere blir BIR og er igjen til gruppen? Mener collie går Kl 9 jeg? Eller er det jeg som leser feil? Siter
Sasha&Kiara Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Jeg gleder meg sånn. Står for storcertet på herremannen min, og vil, som så mange andre, ha det i boks. Det hadde vært en finfin start på utstillingsåret. 1 Siter
Toya Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Jeg har så lyst til å treffe på Arya, men ser colliene går klokken 11 på lørdag. Jeg er ikke ferdig på jobb før 13 :/ Men kanskje dere blir BIR og er igjen til gruppen? Langhår har oppmøte 9 og korthår har oppmøte 11 Vi kommer med to korte og 1 lang Siter
Snoffe Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Nå er jeg kjempe dårlig på å lete, så er det noen av dere som kan legge ut en link her der man kan se når de forskjellige rasene skal i ringen? Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Skrevet 31. Mars 2014 Nå er jeg kjempe dårlig på å lete, så er det noen av dere som kan legge ut en link her der man kan se når de forskjellige rasene skal i ringen? http://web2.nkk.no/forside/dommerendring-nkk-bergen/ Siter
Ane Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Er det bare jeg som er blind? Når og hvor er Sivertsen husky? Edit: **** You autocorrect. Siberian selvsagt. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Enits Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Er det bare jeg som er blind? Når og hvor er Sivertsen husky? Edit: **** You autocorrect. Siberian selvsagt. Sent from my iPhone using Tapatalk Nowhere to be found. Den er der ikke.. Siter
Aslan Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Er det bare jeg som er blind? Når og hvor er Sivertsen husky? Edit: **** You autocorrect. Siberian selvsagt. Sent from my iPhone using Tapatalk Tydeligvis ingen som er påmeldt Siter
Ane Skrevet 1. April 2014 Rapporter Skrevet 1. April 2014 Tydeligvis ingen som er påmeldt Så rart. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
mokken Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Så rart. Sent from my iPhone using Tapatalk Trenger ikke være noe annen enn at de som har rasen ikke er fornøyd med dommeren feks På d4a var det 4 påmeldte i en rase som vanligvis ligger på 12-16, pga dommer. 1 Siter
Ane Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Hvor i Bergen bor du? Kan sikkert sitte på med meg Har du plass til meg og Ida opp lørdag? Vi tar buss om ikke, men hadde vært litt enklere :) Eller du er gjerne syk? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts