Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Våkner ca 930 til denne utsikten Tar med meg Aïda ut og baser litt i snøen https://dl.dropboxusercontent.com/u/95547083/2014-01-31%2012.38.18.mov ca 1030 tar jeg gel-manikyr på meg selv med fargen Taupe Tulips (beige) kl 12 er vi ute på skitur, nesten 2 timer ble det. Aïda storkoser seg! kl 1330 er vi hos mamma og drikker varm sjokolade, her rister jeg kremen og Aïda vil smake! kl 14 har Aïda sneket seg ned til godstolen mens jeg og mamma drakk sjokolade, hun digger reinsdyrskinnet ca 1530 er jeg hjemme igjen og igang med strikking kl er 16 og Aïda er fulladet etter skituren, hun kjeder seg og vil kose/leke! Hun tenker nok at hun får meg med med litt synging! men 1630 får jeg distrahert henne med et deilig hjortegevir så jeg får strikket litt til ca 1730 var jeg midt i en dupp, og søtingen min snek seg inntil meg og holdt med varm nærmere 1830 var jeg oppe igjen og ryddet i treningssakene, Aïda lurte nok på hvorfor jeg ryddet det bort istedet for frem så ble klokken 2030 og jeg spiste kosemat og så på Pioner ca 2130, verdens fineste hund, strikketøy og god cider, kan det bli bedre? 2230: Aïda lever etter prinsippet "Alle skal få", her har hun skvisa seg ned mellom pappa og Søren 2330 er vi ute og tusler en kveldsrunde Så blir det midnatt og jeg er ferdig med nok en bestilling god natt! 5 Siter
simira Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Har du flytta tilbake helt sånn permanent nå? Siter
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Har du flytta tilbake helt sånn permanent nå? Ja... Det ble sånn. Føler at jeg tok det riktige valget. Siter
Khela Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Ser ut som det var en finfin dag ^^ 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Åå, så søt bissevov 1 Siter
Gjest Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Haha, det er jammen ikke lett å være staff i dypsnø Herlige Aïda Siter
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Nei, men hun liker å base! Fant en igjensnødd fotballbane idag, og den skulle hun utpå og hoppa rundt som en kanin Haha, det er jammen ikke lett å være staff i dypsnø Herlige Aïda Siter
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Åh, det der er akkurat en sånn dag jeg har ønsket meg i lang lang tid nå. Heldige du, og heldige Aïda Så flink du er til å strikke Siter
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Åh, det der er akkurat en sånn dag jeg har ønsket meg i lang lang tid nå. Heldige du, og heldige Aïda Så flink du er til å strikke Så koselig skrevet, vi hadde en finfin dag vi Det blir mange sånne dager nå som jeg er arbeidsledig, det gjelder å fokusere på de små gledene Siter
Recommended Posts