Ane Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Noen som er med på tur etter treningen? Kanskje et sted de kan løpe litt løs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Noen som er med på tur etter treningen? Kanskje et sted de kan løpe litt løs? Gjerne 16 it is then? og hvor? lynghaug skole denne gangen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Gjerne 16 it is then? og hvor? lynghaug skole denne gangen også? Ja, var vel 16 de ble enige om? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Gjerne 16 it is then? og hvor? lynghaug skole denne gangen også? Om ingen har noen bedre idé så stemmer jeg for det Jeg må stå over tur da jeg skal ut å spise med familien etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Jeg rekker dessverre ikke i morgen! Om noen vil gjøre noe på søndag er vi med da Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Jeg rekker dessverre ikke i morgen! Om noen vil gjøre noe på søndag er vi med da Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Hva med tur om flere kan søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Det høljer ned ute! Blir det fortsatt noe av da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Det høljer ned ute! Blir det fortsatt noe av da? Det er meldt opplett klokken 16. Jeg tenker vi ser det an. Høljer det så dropper vi det, er det greit vær så trener vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Det høljer ned ute! Blir det fortsatt noe av da? Det er meldt opplett klokken 16. Jeg tenker vi ser det an. Høljer det så dropper vi det, er det greit vær så trener vi Fint om dere gir beskjed snart dersom dere tenker å avlyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Fint om dere gir beskjed snart dersom dere tenker å avlyse. Jeg syns det ser greit ut ute, så jeg tenker jeg kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Jeg tror jeg blir hjemme småsyk og regn er ingen god kombo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 @Ane Gjerne tur i morgen, men vi vil aller helst også trene med andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg glemte helt tur idag jeg Fikk dere trent/turt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg og @ trente 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg og @ trente På lørdag ja Tror @Ane mente søndagen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Åå, haha! Jeg leste at det var skrevet i går, og tenkte ikke over at klokken var over 12 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Ble ingenting i dag nei Om noen vil gjøre noe på dagtid (før 15) i morgen (mandag) eller på tirsdag er vi gjerne med på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westieFia Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Dere skal ikke trene ut i uken? Jeg vil være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Vi kommer tilbake fra høstferie i slutten av uken og trener gjerne igjen fra neste mandag av! Hvor mange herfra skal til Stord i november, forresten? Jeg har lyst til å melde på dersom jeg har råd. @Enits @ @MegaMarie @Wachita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Vi kommer tilbake fra høstferie i slutten av uken og trener gjerne igjen fra neste mandag av! Hvor mange herfra skal til Stord i november, forresten? Jeg har lyst til å melde på dersom jeg har råd. @Enits @ @MegaMarie @Wachita Litt usikker enda, skal bestemme meg i løpet av helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Vi kommer tilbake fra høstferie i slutten av uken og trener gjerne igjen fra neste mandag av! Hvor mange herfra skal til Stord i november, forresten? Jeg har lyst til å melde på dersom jeg har råd. @Enits @ @MegaMarie @Wachita Jeg skal og vet Wachita også vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Jeg har meldt Oliver på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Vi kommer tilbake fra høstferie i slutten av uken og trener gjerne igjen fra neste mandag av! Hvor mange herfra skal til Stord i november, forresten? Jeg har lyst til å melde på dersom jeg har råd. @Enits @ @MegaMarie @Wachita Om du kommer til Stord så burde vi fått til en playdate med Alba og Meesha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Vi kommer tilbake fra høstferie i slutten av uken og trener gjerne igjen fra neste mandag av! Hvor mange herfra skal til Stord i november, forresten? Jeg har lyst til å melde på dersom jeg har råd. @Enits @ @MegaMarie @Wachita Vi melder på hvertfall, så ser vi om Khal har fått begge testiklene innen den tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Om du kommer til Stord så burde vi fått til en playdate med Alba og Meesha! Ja, det må vi! Da tenker jeg Meesha blir happy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts