Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Her er det dessverre lønningspils, men bare supert at folk sier ifra her om de tar turen. Ofte koseligere å dra når man møter kjentfolk :)

"Dessverre"? Altså, jeg skjønner godt at du heller ville vært på trening (det ville jeg også), men lønningspils er ikke så fælt det heller da. :P

Men du mener kanskje dessverre for de andre som kommer? ;)

Skrevet

Skal i Sinsenhallen i dag. Var du der med terrierklubben på tirsdag? Jeg kom ut av tellinga på svarte staffer...

Nei, visste ikke at de hadde noe arrangement heller :)

Her er det dessverre lønningspils, men bare supert at folk sier ifra her om de tar turen. Ofte koseligere å dra når man møter kjentfolk :)

Kos deg! Så ses vi sikkert på trening snart :)

Jeg kommer til å dra på drop-in igjen på mandag formiddag.

• Like 1
Skrevet

Terrierklubben Oslo Akershus har trening i Sinsenhallen hver tirsdag (utstilling/rally).

Jeg misforsto, trodde du mente i drammen jeg :P Men var ikke i sinsen heller, hvor på sinsen ligger den da? Visste ikke at det var hall der :)

Skrevet

"Dessverre"? Altså, jeg skjønner godt at du heller ville vært på trening (det ville jeg også), men lønningspils er ikke så fælt det heller da. :P

Men du mener kanskje dessverre for de andre som kommer? ;)

Mener at jeg mer enn gjerne hadde vært med på trening, men det var hyggelig med lønnings pils også :)

Skrevet

Jeg misforsto, trodde du mente i drammen jeg :P Men var ikke i sinsen heller, hvor på sinsen ligger den da? Visste ikke at det var hall der :)

De har startet med treninger i Drammen også, sjekk nettsidene deres.

Hallen på Sinsen er rett nedom Muselunden, ved t-banen. Det er Oslo Hundeskole sin hall som de leier ut etter kurs på hverdager og sånt. Ganske dårlig opplegg, men det er nå tak over hodet og plussgrader ihvertfall...

• Like 1
Skrevet

Nei, visste ikke at de hadde noe arrangement heller :)

Kos deg! Så ses vi sikkert på trening snart :)

Jeg kommer til å dra på drop-in igjen på mandag formiddag.

Da ses vi på mandagen kanskje :D

• Like 1
  • 4 weeks later...
Skrevet

Trene inne i finværet? :P

(ok, vi skal trene inne vi også i dag, for siste gang. Men bare fordi det er organisert trening og jeg vet vi får gått gjennom fellesdekk og har tilgang på ag-utstyr...)

• Like 1
Skrevet

Trene inne i finværet? :P

(ok, vi skal trene inne vi også i dag, for siste gang. Men bare fordi det er organisert trening og jeg vet vi får gått gjennom fellesdekk og har tilgang på ag-utstyr...)

er ikke medlem i noen aktiv klubb fortiden så da må vi trene med de forstyrrelsene vi kan :P

• Like 1
  • 1 year later...
  • 1 year later...
Skrevet
På 13.11.2015 at 4:18 PM, maysofie skrev:

Nårtid er det egentlig drop-in lydighet i parken? Mener der var en fast tid, men finner ingensteds :)

Fredag fra 19.00-21.00 og mandag fra 12.00-14.00