Bellare Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Nokon som veit kvar ein kan få kjøpt litt ekstra lange kobbel, gjerne på 3 meter? Gjerne lær, men nylon funkar også, om dei er gode og solide. Og helst i Noreg Siter
Carro92 Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 kjøp tau og krok på biltema, så har du den lengden du vil ha, og mye billigere Siter
Renate A Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Nettdyret har jeg kjøpt det av, og det er veldig godt å holde i Siter
ida Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Har kjøpt mine myke, lange lærkobbel på Bjerke, jeg Siter
SunsetYang Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 http://www.hooks.no/product.aspx?productid=420575&deptid=95&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Vil du ha langt, solid leietau så er mitt tips å sjekke hesteutstyr Her har du et på 3,5 meter, og man er i alle fall sikker på at de er solide nok for en hund, uansett rase 1 Siter
Bellare Skrevet 29. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Nettdyret har jeg kjøpt det av, og det er veldig godt å holde i Er det fettlærlina eller multifunksjonslina du har? Syns fettlærlina ser best ut å holde i, mens multifunksjonslina ser best ut med tanke på justeringane. http://www.hooks.no/product.aspx?productid=420575&deptid=95&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Vil du ha langt, solid leietau så er mitt tips å sjekke hesteutstyr Her har du et på 3,5 meter, og man er i alle fall sikker på at de er solide nok for en hund, uansett rase Åååh, tusen takk! Prisen var i vert fall meir enn akseptabel! Siter
SunsetYang Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Er det fettlærlina eller multifunksjonslina du har? Syns fettlærlina ser best ut å holde i, mens multifunksjonslina ser best ut med tanke på justeringane. Åååh, tusen takk! Prisen var i vert fall meir enn akseptabel! Du kan jo prøve å google "hesteutstyr", regner med du kan finne leietau i lær relativt billig også om du leter litt Siter
Renate A Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 @Bellare jeg har båndet i linken under, godt å holde i syntes jeg http://nettdyret.no/leieband-ekstra-langt-3-5-m-13944.html Siter
Paranomia Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Skrevet 29. Januar 2014 Vurderer å kjøpe det lærbåndet med kjetting fra Høøks, det var jo kjempefint. Og det sorte forsåvidt. Har kikket litt etter lærbånd uten kjetting, men kan ikke si jeg finner noe. Siter
Renate A Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Bare vær obs på at krokene på leietauene til hester er ganske store, kraftig og tunge, tenker hvis du skal bruke det på hun lille, hun andre er vel ikke så stor hun heller? Det sorte leietauet fra høøks på 3,5meter har ikke så diger krok, men det er til Chicka, vet ikke om det blir for kraftig for dine Ville bare komme med dette som et obs bare, selv har jeg mange leietau til Chicka Siter
Gåsa Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Mitt lærbånd fra Alac er på 2.90 blir bare bedre med årene også! Husker ikke helt hvor langt det var når kjøpte det da har strekkt seg litt. Jeg greier ikke gå med kortere bånd,synes det blir altfor kort. Selges i de fleste hunde / dyrebutikker samt mange nettbutikker Mitt lærbånd fra Alac er på 2.90 blir bare bedre med årene også! Husker ikke helt hvor langt det var når kjøpte det da har strekkt seg litt. Jeg greier ikke gå med kortere bånd,synes det blir altfor kort. Selges i de fleste hunde / dyrebutikker samt mange nettbutikker ser hundsomhobby.no har det i 2.50 cm. Siter
Bellare Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Bare vær obs på at krokene på leietauene til hester er ganske store, kraftig og tunge, tenker hvis du skal bruke det på hun lille, hun andre er vel ikke så stor hun heller? Det sorte leietauet fra høøks på 3,5meter har ikke så diger krok, men det er til Chicka, vet ikke om det blir for kraftig for dine Ville bare komme med dette som et obs bare, selv har jeg mange leietau til Chicka Har vert innom tanken, om den skulle bli for stor er det ikkje eit stort problem å bytte den sjølv trur eg. Men takk for tipset Siter
Sheila Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Jeg har kjøpt lange lærbånd på Ebay... kanskje fullstendig politisk ukorrekt, men der finnes det iallfall. Siter
Lemen Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Nokon som veit kvar ein kan få kjøpt litt ekstra lange kobbel, gjerne på 3 meter? Gjerne lær, men nylon funkar også, om dei er gode og solide. Og helst i Noreg Jeg er kjempefornøyd med mitt nylonbånd (med refleks) fra Norsk hundeutstyr.no. De lager etter mål og er veldig gode å holde i, samt at mitt bånd er langt nok, men også tynt nok og svenskekroken ( heter det?) er liten og passe til en miniatyr. Siter
LindaHermansen Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 http://www.hooks.no/product.aspx?productid=420575&deptid=95&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Vil du ha langt, solid leietau så er mitt tips å sjekke hesteutstyr Her har du et på 3,5 meter, og man er i alle fall sikker på at de er solide nok for en hund, uansett rase Vil ikke anbefale leietau fra Høøks i grunn.. Jeg kjøpte ett derifra som er til hest, har ei lita husky tispe på 20kg. Hun rykka til å snapp, der forsvant hele kroken i flere deler Siter
simira Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Vil ikke anbefale leietau fra Høøks i grunn.. Jeg kjøpte ett derifra som er til hest, har ei lita husky tispe på 20kg. Hun rykka til å snapp, der forsvant hele kroken i flere deler Nå har de en del forskjellige leietau og kroker da... hva slags krok var det? Siter
LindaHermansen Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Nå har de en del forskjellige leietau og kroker da... hva slags krok var det? Samme krok som avbildet på linken din, men ikke akkurat det tauet. Har hatt masse opp igjennom til hesten derifra og kjøper aldri leietau derifra mer.. krokene er for dårlige. Siter
SunsetYang Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Vil ikke anbefale leietau fra Høøks i grunn.. Jeg kjøpte ett derifra som er til hest, har ei lita husky tispe på 20kg. Hun rykka til å snapp, der forsvant hele kroken i flere deler Oida! Har bare kobbel derifra jeg Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Siter
LindaHermansen Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Oida! Har bare kobbel derifra jeg Sent from my GT-I9305 using Tapatalk http://www.hooks.no/product.aspx?productid=420546&deptid=95&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Disse vil jeg ikke anbefale da krokene går rett vest. hehe. http://www.hooks.no/product.aspx?productid=420460&deptid=95&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC 1 Siter
simira Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Samme krok som avbildet på linken din, men ikke akkurat det tauet. Har hatt masse opp igjennom til hesten derifra og kjøper aldri leietau derifra mer.. krokene er for dårlige. Linken min? Siter
LindaHermansen Skrevet 12. Februar 2014 Rapporter Skrevet 12. Februar 2014 Linken min? Beklager, SunsetYang sin 1 Siter
Recommended Posts