Gå til innhold
Hundesonen.no

Linda og Vanilla


Linda-D
 Share

Recommended Posts

Hei. Jeg og min lille hund er ny her. Jeg (eieren) heter Linda. Og hunden er Vanilla. Jeg er snart 22 år, og Vanilla er 3,5 år. Jeg fikk Vanilla for bare noen måneder siden. Rundt 3-4 måneder siden. Og hun har hjulpet meg masse gjennom noen vonde tider allerede. Hun betyr utrolig massefor meg.

Jeg er jo da av rasen Menneske. Mens hunden er av rasen Coton De Tulear. Er nok svvært få som har hørt om den rasen, men det er en liten rase. Hun veier rundt 5 kg, og har masse pels. Eller. Hun skal ha masse pels, type 8 cm lang, og kjempetykk pels. Men hun er nå klyppet, og 1-2 cm lang pels. Men hun er helt fantastisk uten så veldig lang pels også.

Noe dere lurer på om meg eller Vanilla, så skrik ut, så svarer jeg så godt jeg kan.

post-12899-0-29779100-1390328627_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi takk :) Hun er helt fantastisk. og jeg kommer nok til å legge ut mange bilder av henne etterhvert :)

Holmar. Coton og Bichon er jo ikke så veldig forskjellige. Samme str, Kanskje litt større Bichon. Og den virker som en fatastisk rase. Vet av mange som har en Bichon :)

Moro med så fine tilbakemeldinger. Ble varm innvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :) Skjønn frøken du har, og jeg støtter forslaget om flere bilder etterhvert.

Coton og Bichon er jo ikke så veldig forskjellige. Samme str, Kanskje litt større Bichon. Og den virker som en fatastisk rase. Vet av mange som har en Bichon :)

Hehe, det ble veldig forvirrende, da det eksisterer 6 forskjellige Bichon-raser: Bichon Frisé, Bichon Havanais, Coton de Tulear, Løwchen, Bolognese og Malteser, pluss en som ikke er godkjent FCI: Russisk Svetnaya Bolonka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi takk :) Hun er helt fantastisk. og jeg kommer nok til å legge ut mange bilder av henne etterhvert :)

Holmar. Coton og Bichon er jo ikke så veldig forskjellige. Samme str, Kanskje litt større Bichon. Og den virker som en fatastisk rase. Vet av mange som har en Bichon :)

Moro med så fine tilbakemeldinger. Ble varm innvendig :)

Ja, coton og havaneser er ganske så like! Vi har da havanese pga far i huset med allergi som ikke tåler coton! :)

Velkommen! :) Skjønn frøken du har, og jeg støtter forslaget om flere bilder etterhvert.

Hehe, det ble veldig forvirrende, da det eksisterer 6 forskjellige Bichon-raser: Bichon Frisé, Bichon Havanais, Coton de Tulear, Løwchen, Bolognese og Malteser, pluss en som ikke er godkjent FCI: Russisk Svetnaya Bolonka. :)

Bli vel lettest å skjønne hvilken rase det siktes til ved å bruke frisé eller havanais enn bichon, ja.. Og FOR et nydelig sitat (/signatur?) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Ja. det finnes vell mange Bichon. Hihi. og vistnok er Coton også en Bichon. Det tenkte jeg ikke på. Beklager.

Men. Alergisk mot Coton? Det er jo en allergivennlig hund. Men joda. noen reagerer nok sikkert på den også. Er bare ikke så vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Ja. det finnes vell mange Bichon. Hihi. og vistnok er Coton også en Bichon. Det tenkte jeg ikke på. Beklager.

Men. Alergisk mot Coton? Det er jo en allergivennlig hund. Men joda. noen reagerer nok sikkert på den også. Er bare ikke så vanlig.

Ja, han reagerte på coton :) For han var en havaneser mest allergivennlig :)

1. Bilde også fra jula, men da uten nisselue. Jeg har virkelig forelsket meg i det bilde uten nisselue der <3

2. Bilde med nisselua

Skikkelig søte bilder :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...