Anette Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Selger et helt nytt ruffwear dekken som ikke satt optimalt på Pi, er prøvd på og tatt med hjem, også fant jeg et annet jeg likte bedre Ny pris er 629, gi bud Står størrelse small, da 56-59 cm rundt brystet, men det passet lille pi da du kan stramme det inn ganske mye. Det er dekt med fleece inni Don’t let the weather slow you down! When you layer up to head outdoors, protect your best friend as well with the K-9 Overcoat, Ruff Wear's most durable dog coat. Designed to be warm and durable this coat is wind and water-resistant. The recycled fleece insulating layer is enclosed in a durable recycled polyester shell, keeping body heat in, and the elements out. Auto-lock buckles on each side provide easy on/off. KEY FEATURES: Updated sizing and tailored fit features added neck, chest, and belly coverage 100% recycled outer shell fabric is abrasion-, snag-, and weather-resistant Inner fleece layer insulates against the cold Sheltered buckles streamline the coat profile and enhance durability Elastic stay-fit webbing and side-release buckles adjust for a custom fit 3M™ reflective trim for low-light visibility SIZING 56-59 cm rundt bryst Bilde fra google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Rygglengde på dekkenet er 47. det måles jo vistnok rundt, men da har man en pekepinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Hvor stort er det i halsåpningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Hvor stort er det i halsåpningen? rundt 40-44 cm vil jeg tro. la tommestokken fra topp til bunn og den var da 21,5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 rundt 40-44 cm vil jeg tro. la tommestokken fra topp til bunn og den var da 21,5. Oki, da blir det nok for stort :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Oki, da blir det nok for stort :/ Det er trangt på denne hunden om det gir noen målestokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Det er trangt på denne hunden om det gir noen målestokk Snuppisen min er 25-30cm rundt halsen, så det vil nok bare henge og slenge uansett :/ Og på bcen blir det for kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts