Gjest Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Har et Baggenbelte x2 med grå refleks. Lårreimer som kan velges å ha på eller av. Dette beltet som jeg selger er knapt brukt, og det er helt og pent. Forskuddsbetaling. Kan hentes i Oslo eller sendes mot porto. Se film og informasjon om beltet: www.ipet.no/product.html/baggen-trekksele Pris er jeg litt usikker på, men 3-400 kroner? Bud? Er du interessert, så send en melding eller skriv her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Jeg gir lett 300; for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Om KristinR skulle ombestemme seg så vil jeg veldig gjerne ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Byr 350,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Den ble solgt til 400 kroner Tusen takk for interessen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts